ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בן חודש בלבד

ויכוח בין ילדים הסתיים בירי לעבר תינוק ואימו

בת 28 ובנה הפעוט נפצעו באירוע ירי בפזורה הבדואית שהתרחש במסגרת סכסוך בין חמולות. השניים פונו להמשך טיפול בבית החולים סורוקה, במצב בינוני עם פציעות חודרות

ויכוח בין ילדים הסתיים בירי לעבר תינוק ואימו
טיפול נמרץ, מד"א. אילוסטרציה צילום: מאיר וקנין, פלאש 90

אישה בת 28 ובנה, פעוט כבן חודש, נפצעו באירוע ירי בעקבות סכסכוך ביישוב מולדה שבפזורה הבדואית. השניים הובאו לחבירה עם צוות מד"א בכביש 31 בצומת שוקת.

ממד"א נמסר כי בשעה 12:17 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב נגב על אישה ותינוק שנפצעו באירוע אלימות. "חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה אישה בת 28 ותינוק בן חודש במצב בינוני עם פציעות חודרות".

הפרמדיקים של מד"א בוריס מנטו ורוני כהנא סיפרו: "סמוך לצומת שוקת חברנו עם רכב פרטי שבתוכו ישבו 2 הפצועים כשהם בהכרה וסובלים מפצעי ירי. הכנסנו אותם לניידת טיפול נמרץ תוך כדי טיפול רפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם יציב."

מהמשטרה נמסר התקבל דיווח אודות קטטה ביישוב מולדה בין שני פלגים. שוטרים הגיעו למקום ועצרו חשוד בהחזקת רובה סער M16 כשבמקביל התקבל דיווח מבית החולים על הגעת אישה ופעוט פצועי ירי. במשטרה ציינו כי החקירה נמשכת.

”אנו פונים לציבור לדווח באופן מיידי למוקד 100 על כל מפגע בריונות או אלימות ולסייע במאבק הנחוש בפשיעה למען בטחון הציבור ואיכות חייו", נמסר מהמשטרה.

נגב אירוע ירי בית החולים סורוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד