י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
האבטחה תתוגבר

במשטרה החליטו: רמת האיום על בן-גביר עלתה

בשל איומים על חייו, במשטרה החליטו לעלות את דרגת האיום על יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' ל-5 - כמעט הגבוהה ביותר. הוחלט להצמיד לו אבטחה במקומות ציבוריים והתקנת מצלמות סביב ביתו | בן-גביר: "צריך לעצור את המסיתים"

במשטרה החליטו: רמת האיום על בן-גביר עלתה
איתמר בן גביר. אילוסטרציה (למצולמים אין קשר לכתבה) צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

המשטרה החליטה לעלות את דרגת רמת היום נגד חבר הכנסת איתמר בן-גביר ל-5 מתוך 6, כמעט הרמה הגבוהה ביותר, לאור איומים כלפיו, ובעקבות כך האבטחה סביבתו תתוגבר.

במפלגת 'עוצמה יהודית' מספרים כי לאחרונה ישנה עלייה ברף האיומים על חייו של יו"ר המפלגה בן-גביר. בשבוע שעבר שוגרו איומים כלפיו לפני כנס שלו שנערך במגדל העמק, כאשר אחד המאיימים נחקר והורחק לאחר שאיים שהוא הולך להתנקש בו.

בן גביר ומאבטחים

לאור כך, ביחידת עוז לאבטחת אישיים של הכנסת החליטו להצמיד לבן גביר אבטחה במקומות ציבוריים, שני מאבטחים ובאירועים מיוחדים אף שלושה, והתקנת מצלמות אבטחה סביב ביתו.

"אין ספק שאבטחה מעניקה תחושה שיש מי שדואג אבל זה לא מספיק, צריך לעצור את המסיתים ולהגיע לשולחיהם מייד", מסר חבר הכנסת בן-גביר. "במכשיר הטלפון שלי, מצטברות עשרות הודעות מאיימות מהרשתות החברתיות מידי חודש, אך למרבה התדהמה, עד היום לא הוגש נגד המאיימים והמסיתים אפילו לא כתב אישום אחד".

"דורש מהמשטרה והפרקליטות לפעול במהירות ונחישות להגשת אישומים לרבות נגד ח"כ עודה שתקף אותי ונגד המאבטחים בחניון שאיימו על חיי", הוסיף.

איתמר בן גביר שב"כ אבטחה איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד