י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
היעד הנכסף

השיטה החרדית: איך מגיעים לדירה חדשה?

השיטה החרדית נחשפה: כך מגיעים לדירה חדשה בפרדס-חנה על ידי השקעה נבונה שעשויה לפתור את משבר הדיור אליו נקלעים רבים

השיטה החרדית: איך מגיעים לדירה חדשה?
דירה חדשה צילום: שאטרסטוק

שוק הנדל״ן נמצא בתקופה האחרונה בעלייה מתמדת של מחירים, אך יחד עם זאת מדי פעם מסלולי השקעה ייחודיים מצליחים לעקוף את מצוקת הדיור בצורה משתלמת. אחד הפרויקטים הנחשבים כעת לחמים ביותר בשוק הוא פרויקט הקרקעות בפרדס חנה- כרכור, הנחשבת כיום לאחת הערים המבוקשות ביותר בישראל, כאשר מחירי הנדל”ן בה צפויים לעלות בעשרות אחוזים בשנים הקרובות.

המחיר הממוצע בעיר לדירה בת 4 חדרים הוא כ-1,550,000 ₪ אך מה אם נספר לכם שכעת תוכלו לרכוש קרקע המקנה זכות לדירה בעיר ב- 189,000 ₪ בלבד?

אם לא די ביתרונות שצויינו, הרי שמחירי הקרקעות בפרדס חנה הכפילו את עצמם בעשור האחרון והמגמה היא ברורה – המשך עליית המחירים. עם כתיבת שורות אלו, הקרקעות עדיין אינן זמינות לבנייה אולם על פי ההערכה, כאשר קרקעות אלו יופשרו, שוויין צפוי לזנק בצורה משמעותית של פי 3-4, לכן מדובר בהזדמנות שלא תחזור!

עם הפשרת הקרקע עומדות בפניכם שתי אפשרויות. האחת - מכירתה ברווח של פי 3-4 מעלות הקנייה, השנייה - להמשיך הלאה עד לגמר הבנייה, ובכך ליהנות מדירת יוקרה בפרדס חנה ולהכפלת הרווח לאחר קיזוז עלויות הבנייה.

מעבר לכך, חשוב לציין כי מועצת פרדס חנה-כרכור עושה ככל שביכולתה על מנת לקדם את הפשרת הקרקעות במהירות האפשרית, מה שמגדיל את הסיכוי לכך שהקרקעות יופשרו בעתיד הקרוב ומשקיעים מהירי החלטה יוכלו לממש רווחים במהירות. הקרקע תירשם בטאבו על שם הרוכש וזו ההזדמנות שלכם, הן כשמשקיעים והן כבעלי משפחה, לדאוג לעתידכם ולעתיד ילדיכם – השקעה היום, פירושה רווח משמעותי בעתיד!

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

השאירו פרטים ליצירת קשר>>>

פרדס חנה רכישת דירה השקעה חכמה קרקע להשקעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד