כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מתייחס לראשונה לעסקת הטיעון

נתניהו מזים את הדיווחים: לא הסכמתי לקלון - אמשיך להוביל את הליכוד

ראש הממשלה לשעבר שובר שתיקה בת שבועיים ומתייחס לעסקת הטיעון ומזים את הדיווחים כי הסכים במסגרתה שיוטל עליו קלון שירחיק אותו למשך 7 שנים מהכנסת. "הציבור כולו רואה מה קורה בביהמ"ש ואיך התנהלה החקירה נגדי. די היה בכך כדי לסגור את התיקים נגדי כבר עכשיו"

נתניהו מזים את הדיווחים: לא הסכמתי לקלון - אמשיך להוביל את הליכוד
בנימין נתניהו צילום: באדיבות המצלם

בפעם הראשונה מתייחס הערב (שני) ראש האופוזיציה בנימין נתניהו לדיווחים לפיהם הוא מנהל מגעים על עסקת הטיעון שככל הנראה הסתיימו בשל פרישתו הקרובה של היועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט ביום שני הבא ומבהיר כי ימשיך להוביל את הליכוד.

הערב פרסם נתניהו סרטון מיוחד שבו הוא מודה תחילה על קמפיין התרומות שגויס עבורו, "בימים האחרונים הוכחתם שוב שאני לא צועד לבד, ושמיליונים מכם צועדים יחד איתי. ריגשתם אותי מאוד".

בדבריו מבהיר ראש הממשלה כי ימשיך להוביל את הליכוד שלא ברור אם הכוונה שלא ימשיך את המגעים לעסקת הטיעון. לדבריו, "אני אמשיך להוביל את הליכוד ואת המחנה הלאומי כדי להנהיג את מדינת ישראל - בשליחותכם".

"הציבור כולו רואה מה קורה בבית המשפט ואיך התנהלה החקירה נגדי. די היה בכך כדי לסגור את התיקים נגדי כבר עכשיו, אבל זה עדיין לא קרה", התייחס נתניהו בקולו למגעים, "בימים האחרונים פורסמו טענות שגויות בתקשורת על דברים שכביכול הסכמתי להם, כגון הטענה שהסכמתי לקלון. זה פשוט לא נכון".

את דבריו סיים נתניהו באומרו כי "ההתגייסות והתמיכה האדירה שלכם חיממו את ליבי ואת ליבם של בני משפחתי וזה נותן לי עוד כוח להמשיך להנהיג אתכם ולהילחם על דרכנו, על האמת ועל הצדק".

הסדר טיעון עסקת טיעון משפטו של בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד