י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אימה בסניף וולמארט

ניסתה לקנות ילד תמורת חצי מיליון דולר ונעצרה

השופינג הפך לסיוט: אישה שהגיעה עם ילדיה לקניות בסניף 'וולמארט' בטקסס ארה"ב, נדהמה כאשר שתי נשים החלו להציק לה ולהתחנן בפניה כי תמכור את הילד | "הן החלו לקרוא בשמו, ואף הסכימו להכפיל את המחיר תמורתו" סיפרה האם המבועתת | המשטרה המקומית עצרה את החשודה 

ניסתה לקנות ילד תמורת חצי מיליון דולר ונעצרה
סניף וולמארט, אילוסטרציה צילום: Unsplash

תושבת טקסס בארצות הברית נעצרה בשבוע שעבר לאחר שניסתה לכאורה לקנות ילד מאישה אחרת בסניף של 'וולמארט', כך מסרה המשטרה. האישה בת 49, נעצרה והואשמה במכירה או רכישה של ילד, עבירה פלילית מדרגה שלישית.

על פי החשד, טיילור ניגשה ב-13 בינואר לאישה שהניחה את תינוקה במושב בטיחות ואת בנה בן השנה בעגלת קניות והחלה לדבר על שערו הבלונדיני ועיניו הכחולות של בנה של האישה ושאלה "בכמה אני יכולה לרכוש אותו". כך על פי תצהיר שפורסם ברשת החדשות NBC.

האם "ניסתה לצחוק על התגובה הזו, וחשבה שהחשודה צוחקת. אך היא אמרה לה שיש לה 250,000 דולר במכונית והיא תשלם עבורו, האמא אמרה לה ששום סכום כסף לא יעזור".

האם אמרה לחשודה להתרחק מבנה. "היא אמרה שהוא מתאים בצורה מושלמת והיא רצתה לקנות תינוק כבר הרבה זמן", נכתב בכתב האישום, האם סיפרה למשטרה שהחשודה הייתה עם אישה אחרת, ששאלה מה שם הילד, אך האם לא סיפקה להם את שמו. אך האישה השנייה ידעה את שמו של הילד משום מה והשתיים החלו "לקרוא לו בשמו". האם חיכתה ששתי הנשים יעזבו את החנות והלכה לכיוון מכוניתה.

במגרש החניה, החשודה החלה לצרוח על האם, "אמרה שאם היא לא תיקח עבורו 250,000 דולר, אז היא תיתן 500,000 דולר כי היא רוצה אותו והיא הולכת לקחת אותו", נכתב בכתב האישום.

החשודה שבה ואמרה שהיא רוצה את הילד ותשלם עבורו 500,000 דולר במזומן, לבסוף היא נכנסה לרכב שלה ועזבה את המקום.

מהמשטרה נמסר כי צילומי מצלמות האבטחה מהחנות תואמים את תלונתה של האם. השוטר שקיבל את התלונה הלך לביתה של החשודה כדי לחקור אותה על האירוע. "היא אמרה לי שהיא לא אוהבת גנבים, ואז היא אמרה שאני יכול לדבר עם עורך הדין שלה, היא סגרה את הדלת בטריקה", נכתב בתצהיר של השוטר. אם תורשע, היא צפויה למינימום של שנתיים בכלא ולמקסימום 10 שנים, לפי חוק העונשין של טקסס ועלולה לעמוד בפני קנס בסך עד 10,000 דולר.

וול מארט סחר בבני אדם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד