י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

יו"ר שדולת ההייטק וח"כ בוסו הגיעו לביקור מיוחד בקמפוס של קמא-טק

ביקור מיוחד בקמפוס של קמא-טק: יו"ר שדולת ההייטק וח"כ בוסו הגיעו להתרשם מקרוב מהפעילות הענפה של תעשיית ההייטק החרדית

יו"ר שדולת ההייטק וח"כ בוסו הגיעו לביקור מיוחד בקמפוס של קמא-טק
ביקור בקמא טק צילום: יח"צ

ביקור מיוחד קיימו יו"ר שדולת ההיי-טק בכנסת חבר הכנסת רון כץ וחבר הכנסת הרב אוריאל בוסו בקמפוס של קמא-טק בבני ברק. השניים הגיעו כדי לעמוד מקרוב ולהתרשם מהפעילות המקיפה של קמא-טק לקידום ההייטק החרדי.

ח"כ רון כץ, שאירח את הרב משה פרידמן, מייסד ומנכ"ל קמא-טק בעת הקמת השדולה, אמר כי הוא שמח להגיע ולראות מקרוב את הפעילות המדוברת ואת המהפכה האדירה של קמא טק בקידום ההייטק החרדי ושילוב בוגרות התכנית המיוחדת של קמא-טק בענף ההייטק הישראלי ובחברות הגדולות בתחום.

במהלך הסיור פגשו חברי הכנסת כץ ובוסו יזמי הייטק חרדים וכן תלמידות חונכות בפרויקטים שהוקמו ע"י קמא-טק. לאחר הסיור בקמפוס המפואר, התקיימה ישיבה מקצועית בחדר הישיבות במסגרתה נידונו כל הנושאים והתוכניות שקמא טק מובילים בשנים האחרונות כדי לקדם את הנשים החרדיות להשתלבות בתחום ההייטק ולפרנס את ביתן בכבוד. במסגרת הישיבה הציג הרב פרידמן בפני האורחים את שיתופי הפעולה ההדוקים שמקיימת קמא-טק עם חברות הענק בתחום כדוגמת מייקרוסופט, גוגל, סיסקו וחברות נוספות.

במהלך הישיבה הודיע יו"ר השדולה ח"כ רון כץ כי הוא יעמוד לימינם של קמא טק וישתדל לסייע לקדם את שלל הפרויקטים החשובים שעוזרים הן לרווחת המשפחות והן לכלכלת המדינה. כמו כן, אמר ח"כ כץ כי בכוונתו להעלות לסדר היום בדיוני הכנסת את קידום ההייטק החרדי.

סמנכ"לית קמא-טק, הגב' שרי רוט, הרחיבה במהלך הישיבה אודות פרויקט האולטרה קוד המיועדת לבנות הסמינרים, תכנית לימודים ייחודית שנבנתה יחד עם חברות הענק ובהתאם לצרכים היחודיים למגזר החרדי - תכנית שזכתה לברכתם ותמיכתם של גדולי ישראל ותוך שיתוף פעולה הדוק עם עשרות מנהלי הסמינרים הגדולים בציבור החרדי.

ח"כ הרב אוריאל בוסו אמר במהלך הישיבה: "אני מלווה את קמא-טק בשנים האחרונות וכל פעם אני נפעם מחדש מהעשייה המדהימה שמסייעת למשפחות של בני תורה לפרנס את בתיהם בכבוד".

הרב פרידמן ציין כי שמח לארח את יו"ר השדולה ח"כ רון כץ יחד עם ח"כ הרב אוריאל בוסו, וכי העובדה שזמן קצר לאחר הקמת השדולה, בחר יו"ר השדולה לבקר בקמפוס של קמא-טק, מצביע על ההצלחה הגדולה ועל השם שיצא ליזמי ההייטק החרדים ולנשות ההייטק החרדיות ששמן הולך לפניהן.

כזכור, רק בחודש שעבר התקיים בבית התאחדות התעשיינים בתל אביב אירוע השקת שדולת ההייטק בכנסת בראשות ח"כ רון כץ, בהשתתפות בכירי ענף ההייטק הישראלי, ובהם נשיא התאחדות התעשיינים, מנכ"ל אינטל, יו"ר איגוד ההייטק בישראל, מייסד ומנכ"ל קמא טק הרב משה פרידמן, מנכ"ל פיליפס ישראל ונציגי אמזון וגוגל ישראל.

בדברים שנשא בטקס הקמת השדולה, ציין הרב פרידמן כי העת הזו היא הזדמנות אדירה לשלב את הציבור החרדי בענף ההייטק בדרך הנכונה, בשיתוף פעולה מלא עם הרבנים, עם מנהלי הסמינרים ולאורם של גדולי ישראל.

קמא טק הייטק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד