י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"להחרים מירוץ בבוליביה אם אוסטרייכר לא ישוחרר"

עצומה קוראת להחרים את השתתפות בוליביה במרוץ המכוניות השנתי היוקרתי 'ראלי דקר' - אם לא תשחרר את יעקב אוסטרייכר • נשלחה למארגנים ולמעניקי החסות

יעקב אוסטרייכר. צילום: מתוך ABC
יעקב אוסטרייכר. צילום: מתוך ABC

עצומה חדשה קוראת להחרים את השתתפות בוליביה במירוץ המכוניות השנתי היוקרתי 'ראלי דקר' אם זו לא תשחרר את האזרח האמריקני יעקב אוסטרייכר, תושב שכונת בורו-פארק הנמצא במעצר בית במדינה.

העצומה, עליה מופיעים 500 חתימות נשלחה למארגני המירוץ היוקרתי ולכל מעניקי החסות - יצרני מכוניות ושעונים.

ראלי דקר הוא ראלי מכוניות, אופנועים ומשאיות שנתי, שהתקיים בעבר באפריקה ונערך כיום באמריקה הדרומית. המירוץ פתוח לחובבנים ולמקצוענים, ונחשב למירוץ סיבולת בשטח קשה, לרבות מדבריות ודיונות. אורכו של הראלי מעל 9,000 קילומטר והוא נמשך כ-16 ימים.

בעצומה שנשלחה לכל נותני החסות לאירוע וגם לבכירי ממשלת בוליביה נאמר: "יעקב אוסטרייכר הוא אזרח אמריקני חף מפשע שמתחיל כבר את השנה השלישית שלו במעצר בלתי חוקי בבוליביה.

"האנשים שעצרו אותו ותבעו אותו יושבים בעצמם בכלא בגלל שחיתות ואף הודו במעשי השחיתות, אבל יעקב אוסטריכער החף מפשע עדין שרוי במעצר בית.

לכן אנו קוראים למארגני דקר ראלי להוציא את בוליביה ממפת מירוץ המכוניות היוקרתי, ואנו קוראים לכל נותני החסות של הראלי להתנות את חסותם בשחרורו של ר' יעקב אוסטרייכר מהכלא".

יוזמי העצומה מאמינים שהקריאה להחרים את בוליביה תפעיל לחץ על ממשלת בוליביה, ותוביל לשחרורו.
עצומה בוליביה יעקב אסטרייכר מירוץ שיחרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד