ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

והמונה דופק: המוניות יתייקרו ב-3.8%

מחיר התחלתי של נסיעה במונית יעמוד על 12.3 שקלים במקום 11.8 שקלים • תעריף נוסע שלישי יעלה ל-4.9 שקלים • התעריף להזמנת מונית בטלפון יעלה ל-5.2 שקלים

  • י"א תמוז התשע"ג
צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

תעריפי הנסיעה במוניות המיוחדות (ספיישל) ובקווי השירות יתייקרו מחר (ד') ב-3.8%. מהאוצר נמסר כי "עדכון המחירים נעשה בהתאם לצו הפיקוח על מצרכים ושירותים שנחתם על ידי משרדי האוצר והתחבורה ולפי המלצת ועדת המחירים המשותפת לשני המשרדים".

עליית התעריפים משקפת את ההתייקרויות שחלו בסל התשומות בענף המוניות, ובעיקר במחירי הסולר. לאחר העלייה בתעריפים, מחיר התחלתי של נסיעה במונית יעמוד על 12.3 שקלים במקום 11.8 ש' היום. התעריף עבור הזמנת מונית בטלפון יהיה 5.2 שקלים במקום 5 שקלים היום. כמו כן, התעריף עבור נוסע שלישי במונית יהיה 4.9 שקלים במקום 4.7 שקלים היום.

כמו כן, התוספת שנהגי המוניות גובים עבור נסיעה מנמל התעופה בן גוריון לא תתייקר והיא תישאר על 5 שקלים. התוספת לנסיעה דרך כביש 6 (על פי דרישת הנוסע, למעט קטע 18) תהיה 16.6 שקלים במקום 16 שקלים עד כה.

תעריפי הנסיעה במוניות מתעדכנים מעת לעת בהתאם להתייקרויות בסל התשומות, בכל פעם שהעלות משתנה ב-3% או יותר. תעריפי הנסיעות במוניות עודכנו לאחרונה במארס 2012 בשיעור של 6%.
מונית התייקרות מונה תעריף נוסע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד