ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
לא נשארים חייבים

בנט והשרים מגיבים לנתניהו: "התפנה מענייניו להפיץ היסטריה וכאוס"

בנט, הורוביץ ושאשא ביטון לא נשארים חייבים לנתניהו ומגיבים | בנט: "טוב לראות שנתניהו התפנה מענייניו האישיים וחזר להפיץ היסטריה וכאוס בכל הכח כהרגלו" | הורוביץ: "אלוף הסגרים והפיטורים - מטיף לנו מוסר" | שאשא ביטון: "נתניהו נשאר אותו נתניהו"

בנט והשרים מגיבים לנתניהו: "התפנה מענייניו להפיץ היסטריה וכאוס"
בנט והורוביץ צילום: Marc Israel Sellem/POOL

בתגובה למתקפה מצדו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו על מדינות הממשלה בטיפול בגל האומיקרון, ראש הממשלה, שר הבריאות ושר החינוך משיבים לנתניהו במתקפה מבלי להתייחס עניינית לטענות שהשמיע על אופן מדיניות בטיפול בגל החמישי ששבר את שיא כל השיאים הן באשר למניין המאומתים היומי, והחולים הקשים המאושפזים בו זמנית בבתי החולים.

ראש הממשלה נפתלי בנט הגיב לנתניהו בעקיצה וכתב: "טוב לראות שנתניהו התפנה מענייניו האישיים וחזר להפיץ היסטריה וכאוס בכל הכח כהרגלו". לדברי בנט, "אחרי 3 סגרים, 6,500 ישראלים שמתו, 100,000 עסקים שנסגרו, מיליון מובטלים וילדים שלמדו רק דרך מסכים - אזרחי ישראל אומרים לו - תודה אבל לא תודה. הממשלה בראשותי תמשיך לנהל את המדינה בקור רוח ובאחריות".

נתניהו שובר שתיקה ותוקף: "ממשלת בנט-לפיד הרימה ידיים" • צפו

שר הבריאות ניצן הורביץ הגיב לנתניהו ותקף, "הנאשם שפתח את איקאה לפני בתי הספר, אלוף הסגרים והפיטורים - מטיף לנו מוסר. לא שכחנו את הניהול הסקטוריאלי, את הנסיונות למנוע הפגנות ולסגור את בתי המשפט בזמן משפט השוחד שלך. אנחנו עדיין משקמים את הנזקים האדירים שהשארת, את מערכת הבריאות שהזנחת במשך שנים. ביבי, זה נגמר. נסתדר בלעדיך".

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון הגיבה בקצרה וכתבה: "מומחי הרפואה בארץ ובעולם נגד סגר בבתי הספר, אבל נתניהו נשאר אותו נתניהו."

נפתלי בנט בנימין נתניהו ניצן הורוביץ קורונה אומיקרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד