י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
דרמה לפני השידור

חברת הכנסת מעדה והגיעה פצועה לריאיון

חברת הכנסת קרן ברק מעדה בצאתה הבוקר מרכבה לריאיון לרשת 13 וכתוצאה מכך שברה חוליה בגב התחתון. למרות הפגיעה הרצינית הח"כית נכנסה לריאיון על כיסא מחשב. היא צפויה להשתחרר בקרוב

חברת הכנסת מעדה והגיעה פצועה לריאיון
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: pexels

חברת הכנסת מטעם מפלגת הליכוד, קרן ברק, נפלה בצורה רצינית ובבדיקה נמצא שבר באחת מחוליות הגב התחתונות. לפי הדיווח הח"כית צפויה להשתחרר מבית החולים ולשוב לפעילות בהקדם.

האירוע התרחש כאשר חברת הכנסת ברק הגיעה הבוקר (שלישי) לריאיון בנוגע לעסקת הטיעון עם נתניהו בתוכנית "העולם הבוקר" ברשת 13. לפי הדיווח ב-n12, ביציאה מהרכב החליקה הח"כית על שלולית ונפלה בצורה רצינית. למרות הנפילה, לריאיון עצמו היא נכנסה על כיסא מחשב כיוון שלא הצליחה לדרוך על הרגל. היא ביצעה את הריאיון ומיד לאחריו פונתה לבית החולים אסותא.

צילום רנטגן גילה שבר באחת מחוליות הגב התחתונות וברק צפויה להישאר הלילה לאשפוז בבית החולים. מקורבים לח"כית מסרו כי היא מטופלת עם משככי כאבים והיא צפויה להשתחרר מבית החולים בימים הקרובים ותשוב לפעילות מלאה בהקדם האפשרי.

מלשכתה נמסר: "לצערנו הרב, אכן חה"כ קרן ברק החליקה הבוקר על מים, נפלה ונפצעה בחניון של רשת 13. בעקבות הנפילה והחבלה שנוצרה, היא הגיעה לבית חולים אסותא הסמוך, שם היא מאושפזת ומקבלת טיפול מסור מכל צוות העובדים, ועל כך תודתנו והערכתנו. קרן מבקשת להודות מקרב לב לכל הדורשים בשלומה, ועל כל איחולי ההחלמה".

חברי כנסת מכל סיעות הבית מהקואליציה ומהאופוזיציה שיגרו לח"כית איחולי החלמה ורפואה שלימה.

נפילה רשת קרן ברק הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד