י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פציעת האם ובתה ברחובות

תיעוד: הרכב מתפוצץ בלב שכונת מגורים

מצלמות האבטחה תיעדו את רגע פיצוץ הרכב ברחובות, בו נפצעו אישה ובתה הפעוטה | במשטרה ממשיכים לחקור את המקרה ומעריכים כי הפיצוץ קשור לשורה של אירועים פליליים שאירעו לאחרונה באזור השפלה

תיעוד: הרכב מתפוצץ בלב שכונת מגורים
רגע הפיצוץ ברחבות צילום: מצלמות אבטחה

במשטרה ממשיכים לחקור את פיצוץ הרכב שאירע הבוקר (שלישי) בלב שכונת מגורים ברחובות, בו נפצעו אישה ובתה הפעוטה. האישה בת ה-29 שנפצעה באורח בינוני-קשה ובתה, בת השנה וחצי שנפצעה בינוני - עדיין מאושפזות בבית החולים.

מצלמות האבטחה המותקנות בבנין מגורים סמוך תיעדו את רגע הפיצוץ. בתיעוד נראה הרכב ובו האם ובתה חולפות על פני רכב חולף - ורגעים לאחר מכן מתפוצץ. במשטרה מעריכים כי מטען שהוצמד לרכב הופעל בשלט רחוק ע"י אלמונים שהיו בקרבת מקום, והאירוע קשור לשורה של אירועים פליליים שאירעו לאחרונה באזור השפלה.

כוחות גדולים של משטרה הוזעקו הבוקר למקום וסגרו הזירה. הפיצוץ אירע בעת שהשתיים נסעו ברחוב כרמל ברחובות. ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים קפלן את האישה כשהיא סובלת מחבלה רב מערכתית, ופעוטה עם חבלת ראש.

פיצוץ ברכב: אם ובתה הפעוטה נפצעו ברחובות

יהונתן ססי, חובש איחוד הצלה שהגיע לזירה סיפר כי "מדובר בזירה קשה מאוד, הרכב היה שרוף. הפצועות היו שרועות מחוץ לרכב". לדבריו, "יחד עם חובשים נוספים של איחוד הצלה הענקתי להם סיוע רפואי מציל חיים ולאחר מכן הם פונו בניידות טיפול נמרץ לבית החולים להמשך טיפול".

"כשהגענו למקום, ראינו רכב מפורק , סמוך לרכב שכבה אשה כבת 29 בהכרה היא סבלה מחבלה רב מערכתית, בזרועות אחד האנשים הייתה תינוקת כבת שנה וחצי בהכרה עם חבלה בראש", הוסיפו חובשים בכירים במד"א, שאהדי אלשמאלי וארז כהן. "הענקנו להם טיפול ראשוני מהיר העלנו אותם לאמבולנס ופינינו אותן לבית החולים כשמצבה של האשה בינוני עד קשה והתינוקת קל עד בינוני."

פיצוץ רכב מטען חבלה רחובות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד