ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
לאחר שתועד מקלל אותו

הנשיא ביידן התקשר להתנצל בפני העיתונאי

כתב הבית הלבן של 'פוקס ניוז' ספג קללה מצידו של נשיא ארצות הברית לאחר ששאל שאלה שלא נעמה לנשיא. מאוחר יותר ביידן התקשר אליו כדי להתנצל כשהבין כי המילים תועדו והסרטון הפך ויראלי 

הנשיא ביידן התקשר להתנצל בפני העיתונאי
כתב 'פוקס ניוז', פיטר דוסי צילום: מתוך הטוויטר שלו

כתב רשת 'פוקס ניוז', פיטר דוסי, שמסקר את הבית הלבן עבור הערוץ, סיפר כי נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, התקשר אליו כדי "לנקות את האוויר" ואמר לו "זה לא אישי, חבר", לאחר שהנשיא נתפס כשהוא מכנה אותו בכינוי נוראי, לאחר ששאל שאלה שלא נעמה לנשיא.

הנשיא אמר את ההערה בסוף אירוע שקיים ביום שני בנוגע למאמציו להתמודד עם האינפלציה. כשסיים את דבריו, צעקו כמה כתבים שאלות לנשיא שישב מעבר לחדר המזרחי הארוך של הבית הלבן.

ביידן נתפס כשהוא מכנה במיקרופון את העיתונאי במילים קשות ובוטות, לאחר ששאל שאלה בנוגע לאינפלציה. ביום שני בערב, פיטר דוסי הופיע בתוכנית של שון האניטי ברשת 'פוקס ניוז', כדי להסביר שמאז הנשיא התקשר ישירות לטלפון הסלולרי שלו כדי להתנצל.

פיטר דוסי. מתוך טוויטר.

דוסי אמר שבתחילה הוא לא שמע את עלבונו של הנשיא. "התגובה שלי התעכבה כי כפי שאתה יכול לראות צוות ביידן הוציא אותנו החוצה. הם אמרו לנו תודה, הגיע הזמן ללכת. רק כשהלכנו החוצה ואז חזרה לחדר העיתונות, מישהו אמר "היי, שמעת את הנשיא שאמר עליך?" השבתי "לא, מה הוא אמר?", "הוא קרא לך ** מטופש" ואמרתי "לא שמעתי את זה", ופתחתי את הטלפון שלי ואז שמעתי" הסביר דוסי.

כתב הבית הלבן סיפר איך הנשיא פנה אליו כשעה לאחר מכן. "הוא התקשר לטלפון הנייד שלי והוא פשוט אמר "זה לא אישי חבר". הוא אמר: "דיברנו על להתקדם הלאה ודאגתי להגיד לו שאני תמיד אנסה לשאול משהו שונה ממה שכולם שואלים והוא אמר לי "אתה חייב", וזה הציטוט של הנשיא, אז אני אמשיך לעשות את זה".

דוסי מדווח בשידור חי על רקע הבית הלבן.

"העולם נמצא על סף מלחמת העולם השלישית עכשיו. עם כל הדברים שקורים. אני מעריך שהנשיא מצא כמה דקות בערב להתקשר אלי ולנקות את האוויר. אבל אני לא צריך שמישהו יתנצל בפניי, הוא יכול לקרוא לי איך שהוא רוצה כל עוד זה גורם לו לדבר" המשיך דוסי. "הנשיא לא אמר לי שום דבר אישי חבר, זה מספיק, אנחנו יכולים להתקדם".

ג'ו ביידן פוקס ניוז הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד