כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

רב מ'נטורי קרתא' הותקף • "הציונים אשמים"

הרב יוסף ענתבי, איש 'נטורי קרתא' המתגורר באמסטרדם, הותקף אתמול על ידי מהגר מוסלמי במרכז העיר • מאשימים: "הציונים הרשעים ימח שמם מבעירים האנטיסמיזעם בעולם"

רב מ'נטורי קרתא' הותקף • "הציונים אשמים"

רב מנטורי קרתא הותקף באמסטרדם - ההאשמה נתלית בציונים: במשטרת הולנד בודקים חשד לפיו יוסף ענתבי, כבן 50, איש 'נטורי קרתא', הותקף אתמול (א') על ידי מהגר מוסלמי בלב אמסטרדם. על פי המידע שבידי המשטרה, המוסלמי עצר לידו את רכבו, יצא, החל להכותו בעוצמה וירק עליו.

במייל תפוצתי המשוגר לאנשי 'נטורי קרתא', עיתונאים ועוד רבים מתואר מקרה התקיפה של ענתבי שיצא מביתו בשעת צהריים: "לפתע עוצרת לידו מכונית ומתוכה יוצא ביריון כהה, ככל הנראה מהגר מוסלמי ערבי או פאקיסטני, והתחיל לחרף ולגדף את עם ישראל ואמונתו רח"ל, בכעס ורציחה גדולה ל"ע.

"הרב ענתבי הרגיש שהלה הולך תכף גם לתוקפו ולהכותו באגרוף רשע, ופנה לעזרה מקרב העוברים ושבים, אך כמו תמיד בדרך כלל במקרים הללו ההולכים והשבים לא התייחסו אל תחנוניו והמשיכו ללכת. כאשר ראה הרב ענתבי כי כלתה אליו הרעה החל לנוס ולהימלט על נפשו, אך ללא הועיל שכן התוקף היה חזק ואלים, והלה החל לרדוף אחרי הרב ענתבי, וברגע שתפסו החל לתת לו בעיטות חזקות בבטן, וכאשר נפל הרב ענתבי על הקרקע, ברח ונמלט".

על פי הדיווח, ענתבי הזעיק את המשטרה והצליח לצלם את המכה באמצעות הסלולרי תמונות שהועברו למשטרה. על מצבו של המותקף לאחר שאושפז נכתב במייל: "הרב ענתבי נמצא בבית חולים ומצבו טוב, אך יש לו כאבים חזקים וסובל מבחילות והקאות, וככל הנראה סובל מדימום פנימי או אפילו שברים בריאות".

ומי אשם במקרה? "צאו וראו איך הציונים הרשעים ימח שמם מבעירים אש האנטיסמיזעם בכל העולם כולו", נכתב במייל, "עד שלא ימלט כמעט שגם יראי השם יכולים ליפול קרבן לאש שמבעירים הציונים ימ"ש ולשלם את המחיר היקר".
נטורי קרתא אמסטרדם הותקף הציונים אשמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד