כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נעצרו בדירת מסתור

אקדח וכובעי ביטחון: כך סוכלה כוונת הכנופייה לפגוע באזרח

המשטרה עצרה 3 חברי כנופיית פשע בדירת מסתור וסיכלה את כוונתם להוציא לפועל ניסיון פגיעה באדם בטווח הזמן הקרוב | בדירה נתפסו אקדח עם תחמושת, רכיבים אלקטרוניים ואמצעי זיהוי ביטחוניים

אקדח וכובעי ביטחון: כך סוכלה כוונת הכנופייה לפגוע באזרח
האמצעים שנתפסו צילום: דוברות המשטרה

המשטרה סיכלה אתמול את כוונתם של חברי כנופיית פשיעה בעיר אשדו להוציא לפועל ניסיון פגיעה על רקע פלילי. במסגרת הסיכול נעצרו 3 חשודים בדירת מסתור ונתפסו אקדח עם תחמושת, רכיבים אלקטרוניים ואמצעי זיהוי ביטחוניים.

במשטרה מציינים כי פעילותה של היחידה המרכזית במרחב לכיש של המשטרה, נמשכת כל העת על מנת לסכל פיגועים על רקע פלילי, ופגיעה באזרחים חפים מפשע.

במסגרת חקירה סמויה שהתנהלה בימ"ר, עלה החשד כי בכוונתם של חברי כנופיית פשיעה בעיר אשדוד, להוציא לפועל ניסיון פגיעה באדם אחר בטווח הזמן הקרוב, ועל כן פעלו בלשי הימ"ר להכין תכנית מבצעית שמטרתה לסכל את אותה התארגנות, לעצור את החשודים ובכך למנוע פגיעה בחיי אדם.

אמש, פשטו בלשי הימ"ר יחד עם לוחמי יס"מ לכיש ויחידות מחוזיות, על דירת המסתור בה שהו החשודים בעיר אשדוד, 2 מהם נעצרו בתוך הדירה, בעוד שהחשוד השלישי ניסה להימלט תוך שקופץ בין מרפסות הבתים, עד שנתפס ונעצר כשהוא מסתתר בתוך ארון חשמל בבניין.

בתוך הדירה איתרו השוטרים כובעי זיהוי עם הכיתוב 'בטחון', טלפונים ניידים ורכיבים אלקטרוניים שעפ"י החשד היו אמורים לשמש להרכבת מטעני חבלה.

במקביל לפשיטה, תפסו השוטרים אקדח ותחמושת שעפ"י החשד הוסתרו ע"י אחד החשודים, והיו אמורים לשמש את החשודים בפעילותם הפלילית. 3 החשודים (17-20, אשדוד), הובאו לחקירה ביחידה המרכזית בלכיש, והיום הם יובאו בפני בימ"ש השלום בבקשה להאריך את מעצרם.

כנופייה אשדוד ניסיון חיסול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד