כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"גלית דיסטל בקשישיאן"

מי ניצח בבימ"ש? גלית דיסטל העמידה את רונן צור על מקומו

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן ניצחה את רונן צור בבית המשפט, לאחר שהגישה נגדו תביעה על הפרת פרטיות. בין השניים התפתח עימות בטוויטר, כשכל אחד מהם ניסה להוכיח תמונת ניצחון

מי ניצח בבימ"ש? גלית דיסטל העמידה את רונן צור על מקומו
רונן צור צילום: מתוך שידורי כאן 11

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן ממפלגת הליכוד התעמתה במהלך היממה שחלפה עם יועץ התקשורת רונן צור, לאחר שניצחה אותו בבית משפט במסגרת תביעה שהגישה נגד צור, על הפרת פרטיות. לדבריה, צור ייאלץ לפצות אותה ב-8,000 שקל.

ח"כ דיסטל אטבריאן עדכנה את עוקביה ברשת החברתית 'טוויטר': "ניצחון שני ברצף על רונן צור: אחרי שבית המשפט גלגל מהמדרגות את חוות הדעת שהגיש בדבר הגזענות שלי, היום בית המשפט פסק לטובתי בתביעה שהגשתי נגדו על הפרת פרטיות. צור ישלם לי 8000 ש"ח. 2:0 לטובתי עד כה. אמשיך לעדכן".

דיסטל התייחסה בציוץ גם לתביעה שצור הגיש נגדה עוד כשהייתה עיתונאית ומגישה ברדיו 'גלי ישראל', בעקבות מה שהגדיר - "הראיון הגזעני", אותו קטע באמצע לאחר התבטאות של דיסטל נגד "אשכנזים שעסוקים בצוללות".

רונן צור ניסה לצאת בכבוד מהסיטואציה וצייץ: "לפני מספר חודשים גלית דיסטל תבעה אותי על 120 אלף ש"ח!! בגין פרסום מספר הזהות שלה בתביעה שהגשתי נגדה על ביטויים גזעניים נגדי. ביהמ"ש זרק לה בקשיש של 3,000 ש"ח אחרי שעמדה על הדוכן והתחננה שיתחשבו בה בגלל עניינים משפחתיים רגישים".

בסיום המשפט, ולאחר שסיפר על "עניינים משפחתיים רגישים" של ח"כ אטבריאן, היועץ הגדיל לעשות וכתב: "בשל צנעת הפרט אחוס ולא אפרט. גלית דיסטל בקשישיאן".

חברת הכנסת לא נשארה חייבת, והשיבה לצור: "אתה חושב שאני מתביישת בבן שלי רונן? זאת צנעת הפרט שבגללה אתה חס עלי? הלוואי שהיית מגיע לקרסוליו של הבחור היפה והטוב שזכיתי לגדל. ואיפה בדיוק התחננתי? כשאמרתי שחשפת את כל הפרטים שלי ומאז אני חשה לא בטוחה בתוך הבית שלי? זה 'התחנונים?'. אתה תשלם לי 8,000 ש"ח כמו ילד טוב. הפסדת. תתגבר".

לאחר מכן הוסיפה: "ואם כבר תחנונים, רונן, אתה זה שהתחננת להגיע לפשרה ואני סירבתי".

 

 

גלית דיסטל אטבריאן רונן צור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד