י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

פעילויות לעובדים בנהריים בגשר

אתר נהריים בגשר כולל שלל רחב של פעילויות ואפשרויות שונות, המתאימות גם לטיולי סוף שבוע משפחתיים ולקבוצות מסוגים שונים

פעילויות לעובדים בנהריים בגשר
פעילות לעובדים צילום: נהריים בגשר

כל חברה וארגון עורכים יום כיף לעובדים אחת לתקופה (או לפחות כדאי שיעשו זאת...), אשר מהווה שבירת שגרה מבורכת משגרת העבודה השוחקת, ומספק הזדמנות גם לגיבוש קבוצתי מעשיר. באתר "נהריים בגשר" השוכן בעמק המעיינות (בין הכנרת לבית שאן) ניתן למצוא מגוון רחב של אפשרויות רלבנטיות עבור יום גיבוש לעובדים - פעילויות לקבוצות מסוגים שונים, סיורים מודרכים במקום בעל היסטוריה מרתקת, מקום לארוחות בוקר וצהריים משובחות ועוד. שווה בהחלט להכיר.

פעילויות לקבוצות בנהריים בגשר במיוחד עבור יום גיבוש לעובדים

אתר נהריים בגשר כולל כאמור שלל רחב של פעילויות ואפשרויות שונות, המתאימות גם לטיולי סוף שבוע משפחתיים ולקבוצות מסוגים שונים. ניתן לקבל את כל המידע באתר האינטרנט של המקום, אך כדאי במיוחד להכיר את האפשרויות והפעילויות הייעודיות עבור קבוצות, ובפרט עבור עובדים היוצאים ליום כיף/גיבוש. האתר מציע מדריכים מקצועיים ומיומנים המתמחים בהעברת פעילויות גיבוש שונות לקבוצות, פעילויות בעלות ערך מוסף המשלבות גם כיף וספונטניות וגם מערך חינוכי וגיבושי מושקע, עשיר ומתורגל היטב. בדיוק סוג הפעילות שנרצה להעביר לעובדים שלנו ביום גיבוש מאורגן.

בנוסף לפעילויות גיבוש מודרכות, קבוצות המגיעות למקום יכולות ליהנות משלל פעילויות נוספות לקבוצות שיכולות להוות יום כיף בפני עצמן, או להשלים את פעילויות הגיבוש. למשל – טיולים בנהיגה עצמית ברכבי שטח ירוקים בין השדות, המטעים והנופים המרהיבים של האזור הכוללים גם נקודות תצפית מרהיבות רבות, סיור מלא השראה בעקבות ההיסטוריה המרתקת של קיבוץ נהריים, מיצג אור קולי מרהיב המתאר את סיפור הקמתה של תחנת הכוח המפורסמת של האזור ועוד. המון עניין וידע מועברים בצורה מרתקת וקולחת, כזו שתשאיר את כל העובדים מרותקים לאורך הסיור כולו.

ארוחות משובחות ב"אגדת לחם" שבמקום

אף יום כיף או גיבוש אינו מושלם ללא ארוחות מעולות שישביעו את כולם לפני ואחרי הפעילויות, וגם כאן אין צורך ללכת רחוק מדי – בקיבוץ גשר נמצאת מאפיית הבוטיק "אגדת לחם" אשר כוללת תנור לבנים מפורסם אשר שורד כבר כמעט מאה שנים (!!!) ומשמש גם היום להכנת מאפי גורמה. במקום צוות מקצועי המציע ארוחות בוקר וצהריים איכותיות ביותר, כאלו שיאפשרו לכם לפתור את כל עניין האוכל ליום הכיף בקלות וללא נסיעות מיותרות, ולא להתפשר על איכות המזון ממנו כולם ייהנו.

תכנון והתאמה של יום הכיף לחברה שלכם

אתר נהריים בגשר מציע גם התאמה ספציפית של יום הכיף והגיבוש שתערכו, במיוחד עבור החברה או הארגון שלכם – התחשבות במספר המדויק של העובדים הצפויים להגיע, הסוג המועדף של פעילויות, התאמה של סיורי תוכן, סדנאות גיבוש וטיולים באזור וכו'. כך, לא תצטרכו לתכנן הכל בעצמכם – האתר מתמחה בפעילויות השונות הללו, כמו גם בהתאמתן במיוחד עבור כל קבוצה וקבוצה, והצרכים הייחודיים לכל ארגון.

היכנסו למידע נוסף על פעילויות לקבוצות בנהריים בגשר >>

מחפשים פעילות גיבוש לצוות? היכנסו למידע על יום גיבוש לעובדים בצפון >>

נהריים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד