י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מייק "לאקי" לוצ'יאנו

מטורף: זכה 4 פעמים בלוטו וסיפר לכולם איך עשה זאת

בזמן שכולנו לא מפסיקים למלא טפסים ולפנטז על זכיה כלשהי, מייק "לאקי" לוצ'יאנו, הוא אחד האנשים שהצליח לעשות זאת בפעם הרביעית בחייו כשהסכום המצטבר מגיע למיליוני דולרים

מטורף: זכה 4 פעמים בלוטו וסיפר לכולם איך עשה זאת
ההגרלה מתקרבת צילום: freepik

מדובר באחד האנשים הכי בני מזל בפנסילבניה שבארה"ב ושמו מייק "לאקי" לוצ'יאנו. מייק הצליח לזכות בהגרלת הלוטו בארצו לא פחות מ - 4 פעמים כשסכום הזכיות עד כה מגיע ל-4.6 מיליון דולר.

הפעם האחרונה שלוצ'יאנו זכה היה כשרכש כרטיס גירוד ב- 6 בינואר בחנות הנוחות של תחנת הדלק Rutter's, הממוקמת על כביש ראשי. לוצ'יאנו בן ה-55 שילם עבור כרטיס המזל שלו רק 20 דולר, מה שבסופו של דבר החזיר אותו הביתה עם מיליון דולר נוספים בכיס.

הפעם הראשונה בה זכה בפרס גדול הייתה ב-1999, אז הרוויח 100,000 דולר בכרטיסי גירוד; בפעם השנייה, ב-2016 חזר עם 3 מיליון דולר; ולאחר מכן הפרס השלישי בסך של 500,000 דולר, הגיע לכיסו רק בשנה שעברה.

לוצ'יאנו סיפר איך עשה זאת בפעם האחרונה: עצרתי בתחנה שבה הייתה עמדה של משחקי וידאו שאימי אהבה, ושם קניתי את הכרטיס הזוכה. שיחקתי בהגרלה הזו עבור אימא שלי", אמר לתקשורת המקומית.

לוצ'יאנו הנרגש התראיין לתקשורת ואמר: "אני אסיר תודה, ואני מרגיש מבורך על הזכיות שלי, אבל אין ספק שהזכיות שלי נובעות מזה שאני מכור להימורים, רוב בני האדם זוכים רק פעם אחת. עם זאת קרא לכולם שלא ללכת בדרכו רווית ההימורים שאחריתה מי ישורנה.

אשתו התראיינה אף היא, והסבירה 'לדבריה' את המזל הנדיר של בעלה: "הוא מנצח וזוכה כל כך הרבה פעמים כי הוא איש של נתינה שתמיד מסייע לאחרים, והנתינה הזו חוזרת אליו." 

 

 

 

 

כרטיס לוטו זכיה בלוטו מזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד