כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
המשטרה חוקרת

בן 12 הותקף בפארק: "אף אחד לא ניגש לעזור"

נער יהודי בן 12 הותקף פיזית ומילולית בפארק ליד ביתו שבמחוז טוסקנה באיטליה והמשטרה פתחה בחקירה. התוקפים אמרו לנער: "אתה צריך להיות בשקט כי אתה יהודי" וגם, "אתה צריך למות בתנור" | ראש העיר גינתה את המעשה 

בן 12 הותקף בפארק: "אף אחד לא ניגש לעזור"
אילוסטרציה צילום: pexels

משטרת איטליה חוקרת מקרה תקיפה של נער יהודי בן 12 בטוסקנה, הנער התלונן כי בני נוער בעטו בו, היכו אותו בראשו והטיחו בו מילים אנטישמיות.

הוריו של הנער דיווחו אתמול שלישי על התקיפה שהתרחשה בפארק שליד ביתם בעיירה קמפיליה מריטימה, שבטוסקנה ליד ליבורנו, כך על פי הודעת גורמים בעיר ששוחחו עם סוכנות הידיעות AP.

העיתון The Nation דיווח כי התוקפים אמרו לנער: "אתה צריך להיות בשקט כי אתה יהודי", והשתמשו בשפה משפילה ומעליבה. הם גם אמרו "אתה צריך למות בתנור", כשהם מתייחסים לתנורים של הנאצים במלחמת העולם השנייה, אז נרצחו יהודים ושרידיהם נשרפו בתנורים.

אביו של הנער אמר לעיתון שאיש לא התערב למען בנו. ראש עיריית קמפיליה מריטימה, אלברטה טיקיאטי, אמרה כי התיעוד ממצלמות האבטחה בפארק נבדקות על ידי החוקרים.

"הילד בהלם", אמרה ראש העיר טיקיאטי לתקשורת המקומית, "הטיפול בזה חייב להיעשות בתקיפות, לא ניתן להתיר אותם, זה לא ניתן להסבר".

ליליאנה סגרה, ניצולת שואה סנטורית לכל החיים, הביעה זעם על המתקפה ואמרה: "אלה דברים שמדהימים אותי, אבל לצערי אני רגילה לזה", אמרה סגרה, שנמצאת תחת הגנה משטרתית לאחר שקיבלה איומים על חייה לפני מספר שנים, "ההיסטוריה חוזרת על עצמה". סיכמה.

בן 12 תקיפה אנטישמית משטרת איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד