י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"שילחו לנו מידע"

חומר מיסיונרי בתיבות הדואר בתל אביב

ארגון 'בינינו', הפועל נגד המרת דת וניסיונות של ארגונים אוונגליסטים לשכנע חרדים להאמין ב'אותו האיש', מפרסם כי דיירים רבים בתל אביב קיבלו ונחשפו לחומר מיסיונרי המעוות את היהדות. וקוראים למי שנתקל בחומרים להשמידם ולדווח 

חומר מיסיונרי בתיבות הדואר בתל אביב
תיבות דואר צילום: אור לאחים

בימים האחרונים מחולקים בתיבות הדואר של תושבים בתל אביב חומר מסיונרי. ארגון 'בינינו', הפועל נגד המרת דת וניסיונות שכנוע של ארגונים אוונגליסטים לשכנע חרדים להאמין ב'אותו האיש', מפרסם כי דיירים רבים בתל אביב קיבלו ונחשפו לחומר מיסיונרי המעוות את היהדות.

הארגון פונה לדיירים שגילו חומר מסיונרי בתיבות הדואר שלהם. "האם קיבלת חומר מיסיונרי לביתך? האם נתקלת בחומר מיסיונרי בפארקים, תחנות אוטובוס, בית הכנסת, ספרייה שלח לנו אותו".

חומר מיסיונרי בתיבות הדואר | צילום: אור לאחים.

עוד נאמר מטעם הארגון, "בעת השליחה, ציין באיזו עיר החומר נמצא, היכן חולק (בדואר, על יד הדלת, חלוקה אישית) ולמי החומר הזה פונה, ילדים, נערים, קשישים, דתיים, או שאינם דתיים".

שאנון נוסן, יו"ר ארגון 'בינינו', אומרת ל'בחדרי חרדים' כי זיהוי איסוף והשגת החומר המיסיונרי ומידע אודות היכן נמצא וחולק, "מסייע לנו לזהות אלו קבוצות מיסיונריות פעילות והיכן הן פעילות, למי בדיוק הן פונות ובאיזה שיטות הן משתמשות".

בנוסף הארגון בודק את שיטות העברת המסר המיסיונרי שמשתנות ומשתכללות ללא הרף, ונעשה שימוש בטכניקות חדשות באופן מתמיד. "השגת חומרים אלו מסייע לנו לזהות באיזו טקטיקה המיסיונרים משתמשים, וכך יש באפשרותנו להגיב בצורה יעילה יותר, באמצעות חינוך והעלאת המודעות לנושא".

החומר בתיבות הדואר | צילום: אור לאחים.

בנושא חקיקה אומרים מהארגון, כי "ההצפה המאסיבית של חומרים מיסיונרים המכוונים נגד העם היהודי, הגיעה לשיא של כל הזמנים. המראה המתעתע, האריזה החיצונית והשיטות שבהן נוקטים המיסיונרים כדי לגרום ליהודים לקרוא חומר זה הינן פוגעניות העליל, על ידי איסוף החומר ומידע אודות המפיצו ודרכי פעולתו, נוכל לערוך מצגת אודות חומרת בעיה זו ולקדם חקיקה בנושא".

כמו כן נשמח לקבל צילומים של החומר המיסיונרי ופרטים היכן נמצא. את החומר ניתן לשלוח לארגון בינינו תיבת דואר 2489 ירושלים 9102401. או לכתובת מייל [email protected].

חומר מיסיונרי ארגון בינינו שאנון נוסן מיסיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד