י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
דיילת חסרת רחמים

הורדה מהטיסה לאחר שבתה הפעוטה הסירה את המסכה

אישה, תושבת מדינת יוטה בארה"ב טוענת כי צוות של חברת 'אמריקן איירליינס' הוריד אותה ואת בתה בת השנתיים מטיסה, לאחר שהבת הסירה את המסכה שלה כדי לשתות מבקבוק

הורדה מהטיסה לאחר שבתה הפעוטה הסירה את המסכה
אילוסטרציה צילום: unsplash

אישה תושבת יוטה שבארה"ב טוענת שהיא ניסתה להחזיק את המסכה של בתה במהלך טיסה בסוף השבוע האחרון, אבל הילדה לא הסכימה. "לא הייתה בעיה איתה בשדה התעופה", היא אמרה לפוקס ניוז, "בכל הפעמים שהסתובבנו איתה, אף אחד לא אמר כלום. אף פעם לא אמרו לי כלום".

אך צוות המטוס לא היה מרוצה, "הם גרמו לכל המטוס להוריד את כל המזוודות שלהם, לרדת מהמטוס, לא נתנו לי ולבת שלי לחזור לעלות, והעלו את כולם חוץ מאיתנו מחדש למטוס, וכתוצאה מכך מספר אנשים החמיצו את טיסת ההמשך שלהם", אמרה.

בהצהרה מטעם חברת 'אמריקן איירליינס' נאמר כי האם והבת הורדו מהמטוס בשל 'הפרת חוקי המסכה הפדרליים'.

"שני לקוחות הוצאו מטיסה 3573 של אמריקן איירליינס לפני ההמראה מקי ווסט עיר בפלורידה, בשל אי עמידה בדרישת מסיכת הפנים הפדרלית", אמר דובר אמריקן איירליינס ל'פוקס ניוז', "לאחר שהסכימו לעמוד בדרישת עטיית מסיכה לפנים, הלקוחות הוזמנו מחדש לנסיעה בטיסה הפנויה הבאה לדאלאס / פורט וורת' והשלימו את הנסיעה מאוחר יותר באותו היום".

אחד הנוסעים גיבה את דברי האישה נגד אמריקן איירליינס בפוסט בפייסבוק "הדיילת המאוד רעבת כוח הזו נזפה באגרסיביות לעבר האמא לגבי המסכה של הילדה, האמא המסכנה ניסתה לשים את המסכה על הילדה הבוכה, כל מה שהדיילת עשתה "כדי לסייע" היה "גברתי את צריכה לרדת מהמטוס", האמא ההמומה אמרה "אני מנסה, אני מנסה". אך כאמור תגובת הדיילים הייתה דורסנית, "אם היא לא יכולה ללבוש מסכה אז היא לא צריכה לנסוע איתך".

הורדה אמריקן אירלינס מסכה קורונה אם ובת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד