י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תשע הברחות בלילה

טעות בזיהוי: שני לוחמים נפצעו מירי כוחותינו

במהלך סיכול הברחת סמים בגבול מצרים נפצעו הלילה שני לוחמי מג"ב - מירי כוחותינו | הלילה, התרחשו כתשע הברחות סמים שכללו ירי מסיבי של חוליות מבריחים

טעות בזיהוי: שני לוחמים נפצעו מירי כוחותינו
חיילים. אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

שני לוחמי מג"ב נפצעו הלילה באורח קל במהלך סיכול הברחות על ידי כוח צה"ל ויחידת המסתערבים בגבול מצרים. השניים נפצעו מירי כוחותינו כתוצאה מטעות בזיהוי.

במהלך הלילה, התרחשו כתשע הברחות סמים שכללו ירי מסיבי של חוליות מבריחים לעבר שטח ישראל במרחב החטיבה המרחבית פארן. לוחמי צה"ל, זיהו את מוקדי הירי ופתחו בירי חזרה לעבר מקורות הירי על מנת לסכל את ההברחות.

הכוחות סיכלו ההברחות ותפסו כ-400 ק"ג סמים בשווי מוערך של כ- 8,000,000₪ כתוצאה מטעות בזיהוי, כאומר, נפצעו שני לוחמי מג"ב באורח קל מירי כוחותינו. מצה"ל נמסר כי האירוע מתוחקר.

כזכור, רב-סרן אופק אהרון ז"ל ורב-סרן איתמר אלחרר ז"ל נהרגו לפני שבועיים בתקרית ירי בבסיס נבי מוסא שבבקעת הירדן. תחקיר ראשוני שביצע צה"ל העלה כי בעקבות גניבה שהתבצעה בבסיס לילה קודם לכן, יצאו מספר קצינים במטרה לתפוס הגנבים. קבוצה נוספת של קצינים יצאה אף היא לחיפושים, ללא תיאום.

במהלך הסריקות זיהה אחד הקצינים דמות חשודה, אותה חשד כאחד הגנבים. הטעות בזיהוי גררה ירי משני הצדדים, שהיו בטוחים כי נתקלו בחוליית גנבים. כתוצאה מהירי הדו צדדי נהרגו שני הקצינים.

סמים הברחות גבול מצרים לוחמי מגב טעות בזיהוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד