י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

התינוק מהחלון הבני ברקי שמסעיר את הרשת

גולש צילם תינוק שהונח לשחק על סורגי ביתו, פרץ בבכי והכה בתריסים: "עבר בי גל עצבים" • הסרטון הפך לויראלי ברשת • בן משפחה: "התינוק לא בכה. איך יכל לשמוע?"

צילום: ארכיון
צילום: ארכיון



סרטון ויראלי עלה בפייסבוק על-ידי אלעד גולוב, בו נראה תינוק שהונח בחלון בית ברחוב עזרא בבני-ברק. התינוק נשאר בחוץ, בעוד החלון נסגר אחריו.

הסרטון הקצר אינו איכותי ולא ניתן לראות בו הרבה. וכך עדותו של גולוב:

בני ברק, 17:00 בצהריים, אני קולט משהו בחלון של אחד הבניינים.

קומה שלישית, על הסורגים ישב תינוק, בקושי מחזיק את עצמו, מחליק, בוכה וקורא לאמא שלו בדפיקות על התריסים. עצרתי קשיש שנראה כדייר בבניין: "אדוני יש לך מושג מה התינוק עושה שם?"

הוא ענה: "לא".

גולוב ממשיך לתאר את המקרה מנקודת ראייתו: "התשובה לא הרתיעה אותי, הנימה שלו כן. כאילו הוא לא מופתע, זה נפוץ וזה בסדר. חיכיתי דקה, חשבתי אולי הוא יטפל בזה. אולי האמא תצוץ. אנשים עברו, הסתכלו ובמקרה הטוב עצרו לשנייה. התינוק רק בכה יותר וכבר נקרע לי הלב.

עליתי לקומה שלישית. הדלת הייתה פתוחה לרווחה וראיתי ילדונת צעירה. ״הילד שלך?״

על כך היא השיבה: "כן אני שומעת אותו קורא לי". ואז גולוב אמר: "תכניסי אותו". והוא ממשיך בתיאור שפורסם ברשת: "באמת שעבר בי גל עצבים והייתי מוכן לחנוק אותה באותו הרגע".

בהמשך הוא גם מסביר כי פנה למשטרה כמה פעמים, אך זו לא הגיעה למקום גם שעה אחרי הדיווח: "אז מה יש לי להגיד? שמרתיח אותי היחס של עובדי הציבור, של הציבור המקומי עצמו ושטיפת הראש הדתית כי אולי ילדה בת 20 לא בשלה להביא ילדים לעולם. הורות זה בכלל לא מובן מאליו".

"אולי לחילוני זה ייראה כתופעה מוזרה"

אלא שבשיחה עם בן משפחתה של האם, אישה בת ה-25, עולה מציאות שונה לגמרי:

"מבחינה בטיחותית לא הייתה כלל סכנה, היות והסורגים בחלון מאובטחים. התינוק לא בכה והאם פיקחה עליו לאורך כל הזמן שהוא ישב בחלון. כשהתעורר הבלגן והאם רצתה להכניס אותו לתוך הבית, אז הוא התנגד ובכה. מדובר בילד שמח ועליז.

כמנהג הרבה אנשים בבני-ברק, מניחים את הילד בחלון. אני מבין שעבור חילוני זה נראה כתופעה מוזרה, כי אצלם בטח מניחים את הילד מול הטלוויזיה.

זו אפילו לא עלילה, אדם שעומד ברחוב עזרא בחמש אחר הצהריים לא יכול לשמוע או לראות מה קורה בקומה השלישית. ודאי שלא לדעת אם תינוק בוכה או לא. ברעש שיש ברחוב בשעה חמש אחר הצהריים אי אפשר לשמוע דבר ממה שקורה שם. אין מציאות כזו.

הילדה הזו היא בת 25. יש לה ילדים גדולים. אני לא יודע בן כמה הוא, אבל היא לא ילדה.
אדם שחלם את החלום הזה כנראה הייתה לו ילדות קשה מאוד".
חלון ילד משפחה תינוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 48 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד