ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
עם נוף פנורמי לים

פרויקט בגן עדן: כך נראה אחד המקומות היפים בעולם

בשורה נדל"נית רותחת מגיעה אלינו ישירות מבטומי: עם הון עצמי של 129,000 ₪ בלבד ישראלים יכולים לרכוש דירת נופש בריזורט היוקרה Marriot, הכולל חוף ומרינה פרטית ונוף פנורמי לים

פרויקט בגן עדן: כך נראה אחד המקומות היפים בעולם
פרויקט יוקרה בבטומי צילום: יח"צ

זה לא חלום - במרחק של שעתיים טיסה בלבד מישראל נמצא המתחם היוקרתי של הרשת הבינלאומית Marriot אשר ידועה כאחת הרשתות החזקות בעולם. כעת גם משקיעים ישראלים יוכלו לרכוש דירת יוקרה עם הון עצמי של ₪129,000 בלבד ובנוסף - הרוכשים יוכלו לקבל מימון של 55% משווי הדירה במשכנתא עד 15 שנים, בחסות הבנק הגדול ביותר בגיאורגיה!

תהליך הרכישה, חשוב לציין, מתבצע בשפה העברית, בשלוחה הישראלית ברמת גן. מלבד למחיר ההשקעה ההוגן, ייהנו המשקיעים מליווי מלא של משרד עו”ד ישראלי המשמש כנאמן של הרוכשים.

״זה לא עוד פרויקט - זו דירה בגן עדן״
הפרויקט המרהיב כולל מתקני בריכה חיצוניים ופנימיים, מעגני יאכטות, ספא, חדר כושר, מסעדות, וחוף ים פרטי לשימוש אורחי הפרויקט בלבד!. ״מדובר בפרויקט יוקרתי שכמוהו קשה למצוא כיום - זה לא עוד פרויקט, זו דירה בגן עדן, ומעבר לכך ביחס להשקעה הנדרשת - פוטנציאל הרווח הוא עצום״, מסר לנו דובר החברה המשווקת את הפרויקט בארץ, והוסיף: ״הביקוש הגובר רק מוכיח את זה - נותרו דירות בודדות בלבד״.


"גן עדן" בגאורגיה • יח"צ

פוטנציאל רווח עצום
האחרונות מסתמנת העיר בטומי כאטרקטיבית ביותר להשקעות נדל”ן. זאת, הודות לקצב עליית שווי הנכסים בה, עלייה משמעותית בגובה של כ-155% בחמש השנים האחרונות, ובנוסף לכך - המחירים בפרויקט צפויים להכפיל את עצמם בשנים הקרובות, שכן הפרויקט כבר פורסם ברחבי אירופה וגורר אחריו משקיעים רבים.

דירת חלומות קומפלט
הרוכשים הישראלים יקבלו דירה מרוהטת ומאובזרת קומפלט, חדשה מהניילון, שתוכננה, עוצבה ונבנתה בקפידה תוך מפרט טכני עשיר ומפנק במיוחד. בנוסף, הדירה מגיעה עם אופציה לשירותי חברת ניהול מקצועית, האחראית על השכרת הדירות עבור בעלי הדירות, והיא זו המספקת עבורם דוחות נתונים מפורטים מדי חודש.

נותרו דירות אחרונות.
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר>>

גן עדן דירות להשקעה דירות יוקרה גאורגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד