ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
חסרי אונים במשך שעות

סופת ה"אלפיס": האנשים שנתקעו בכביש מספר 1 מדברים

סיימו את החתונה ונתקעו בכביש במשך שלוש שעות. מאות פונו לאולמות של המועצה המקומית קרית יערים. עמנואל, אחד האורחים מספר: "במשך שלוש שעות עמדנו בכביש חסרי אונים עד שהוצע לנו להיכנס לקרית יערים, שם בתוך דקות הביאו לנו את כל מה שהיינו צריכים ממזון ועד ציוד חם"

סופת ה"אלפיס": האנשים שנתקעו בכביש מספר 1 מדברים
ליל הכנסת האורחים בקרית יערים צילום: מועצת קרית ערים

מאות אורחים שהגיעו אמש לאולם שמחות בפאתי ירושלים מצאו את עצמם עם סיום האירוע תקועים בכביש מספר 1 סמוך לנווה אילן. משטרת ישראל פנתה לראש מועצת קרית יערים יצחק רביץ וביקשה ממנו סיוע - לארח בתחומי המועצה את אותם אורחים.

"קיבלנו טלפון בסביבות 2 לפנות בוקר שיש אנשים שתקועים בכבישים כבר שלוש שעות, בלי אוכל בלי מזון בלי חימום. מייד הוצאנו צוותים שיכווינו אותם לאולמות שלנו ופתחנו את הסופרמרקט היישובי, משם הוצאנו מרקים, אוכל לתינוקות וציוד חימום בחינם לכל האורחים כדי שירגישו מעט חום" מספר רביץ, ומוסיף: "מרגש אותנו מאוד להיות מכניסי אורחים של עם ישראל כולו, אנו מודים גם לתושבים שטרחו והכינו אוכל חם עבור האורחים, עם ישראל עם אחד, שנזכה בעזרת השם להמשיך ולעשות טוב".

עמנואל, אחד האורחים שמתגורר בעפולה סיפר כי הוא לא הכיר את המועצה החרדית ממערב לירושלים וזו פעם ראשונה שהוא במקום: "אין לי מילים לתאר את מה שעבר עלינו, חוויה ענקית, במשך שלוש שעות עמדנו בכביש חסרי אונים עד שהוצע לנו להיכנס לקרית יערים, שם בתוך דקות הביאו לנו את כל מה שהיינו צריכים ממזון ועד ציוד חם. אני רוצה להודות אישית לראש המועצה יצחק רביץ שיחד עם התושבים עשו מאמצים עילאיים כדי שנרגיש טוב וכדי שיהיה לנו חם".

משפחה נוספת, שחתמה בשם כל המתארחים בליל הסופה: "אין לתאר את גודל התודה. תודה על הכנסת האורחים בלב פתוח ובשפע תוך חשיבה לפרטים הכי קטנים".

אלפיס קרית יערים טלז סטון כביש 1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד