י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לא מפסיקים להפתיע

היום בחצות: הגרלת פתע על 5000 דולר

הגרלת הפתעה על 5,000 דולר לרוכשים כרטיסים למיזם 'כל הקופה' עד יום חמישי בחצות • כידוע, המיזם החדשני של 'כל 'הקופה' מעניק לזוכה אפשרות להסיר ממנו את כל הדאגות הכלכליות

היום בחצות: הגרלת פתע על 5000 דולר
דולרים צילום: FREEPIK

בכל פעם מחדש ב'כל הקופה' מצליחים להפתיע ולרגש והפעם עם הגרלה מיוחדת על סכום של 5,000 דולר שתוכלו לזכות, אם תמהרו לרכוש כרטיס למיזם החדשני של 'כל הקופה'. המוקדים נסגרים ביום חמישי כ"ה בשבט (27.1) בחצות. אם תמהרו לרכוש את הכרטיסים, תוכלו גם אתם להיכנס להגרלת ההפתעה, וזה עוד לפני שספרנו לכם על כל הפרסים המדהימים שיש ב'בכל הקופה'.

לחצו כאן למעבר להגרלה>>>

המיזם החדשני של 'כל 'הקופה' מעניק לזוכה אפשרות לגרוף את כל הקופה ולהסיר ממכם לתקופה את כל הדאגות הכלכליות. בשנה שעברה המיזם יצא לדרך עם הבטחה, השנה הוא חוזר עם קבלות. קבלות מהזוכה של השנה שעברה, הגב' אפרת מנצור, שמספרת איך ההגרלה שינתה לה את החיים וזאת בזכות זה שהיא גרפה בשנה שעברה את כל הפרסים שבקופה.  דופלקס בטבריה, רכב חדש, משכורת לשנה. בשנה שבה רבים מאתנו התמודדו עם שאלות לגבי העתיד הכלכלי שלנו, לזוכה של 'כל הקופה', נחסך העול הכלכלי. יש כאלו שמבטיחים לשנות לכם את החיים מקצה לקצה, ב'כל הקופה' לא מבטיחים הבטחות גדולות, באנו רק לסדר לכם את העתיד הכלכלי שלכם. בשנה שעברה עשינו את זה בהצלחה, לכן השנה שבנו בגדול.

מיזם 'כל הקופה', בפעם השנייה. גם השנה, כמו בשנה שעברה, הזוכה גורף את 'כל הקופה' והקופה מלאה-מלאה:  סופר גלגלי: יונדאי וניו 2021 החדש +ביטוח לשנה שלמה. גם עתיד כלכלי: דופלקס בטבריה עם נוף פנורמי לכנרת. גם רוגע ושלווה כלכלים: משכורת קבועה לשנה בסכום של 10,000 שקל לחודש. רכשת חבילה של כרטיסים, יש לנו בונוס בשבילכם. הגרלת בונוס על חדר ילדים מרוהט ואלפי שקלים לרכישה באיקאה ועוד.

בזכות התרומה שלכם, נוכל להגשים את החלום הגדול של 'פתחיה' להשלים את הקמתה של קריית החינוך הגדולה, מתחם שכולו עולם של חינוך מיוחד. קריית 'שתילי חינוך' בבית שמש.

אם גם אתם רוצים להיכנס להגרלת ההפתעה על 5,000 דולר אתם חייבים למהר ולרכוש כרטיסים, לפני יום חמישי בחצות, לחצו כאן>>>

פתחיה ילדים מיוחדים הגרלה שנתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד