י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"הלכה להם המדינה"

המבקר קטל: "נביא זעם גם כשהוא מקריין מתכון של מפרום"

מבקר הטלוויזיה עינב שיף ב'ידיעות אחרונות'. העביר ביקורת על הבכיינות של רינו צרור ורזי ברקאי, לאחר שרזי ברקאי סיים להגיש תוכנית יומית, רינו צרור ציטט את ברקאי, שאמר: "המדינה ברחה לי ונמאס לי לרדוף אחריה"

המבקר קטל: "נביא זעם גם כשהוא מקריין מתכון של מפרום"
רזי ברקאי צילום: משה שי, פלאש 90

מבקר הטלוויזיה עינב שיף ב'ידיעות אחרונות', העביר ביקורת על ההתמרמרות אמש (רביעי) של רינו צרור ורזי ברקאי, אחרי שהאחרון סיים את הגשת התוכנית "מה בוער" בגלי צה"ל.

עינב שיף כתב: לפי מתן חודורוב, שהגיש אמש את "שש" ב"רשת", רזי ברקאי דווקא היה אמור להיות מבסוט מהמצב בגלי צה"ל. "הפרישה בעיתוי הנוכחי מעניינת", אמר חודורוב, "כי התחנה סוף-סוף עלתה על מסלול שהיה אמור להתאים לו". נריה קראוס, שדיווחה על הפרידה מברקאי בתחנה, הסכימה. "הביאו מפקדת חדשה, שעושה.בתחנה סדר", אמרה קראוס וציינה שהמפקדת פועלת כדי "לשמר את החופש העיתונאי של התחנה".

עוד כתב שיף: "אווירת השמש השוקעת על חיינו, בגלל שאדם עוזב תוכנית אחרי 27 שנה, נמשכה בראיון עם רינו צרור. האחרון, נביא זעם גם כשהוא מקריין מתכון של מפרום, דווקא אמר ש"הרושם הוא שאנחנו (גל"צ) חוזרים ועולים על הפסים", הוא ציטט את ברקאי, שאמר: "המדינה ברחה לי ונמאס לי לרדוף אחריה". לא ברור למה המדינה טרם הלכה לפינה כדי לחשוב על מה שעשתה. חודורוב שאל מה נשתנה, ושמע מצרור שקשה להתמודד עם קללות. לרגע ניתן היה להתבלבל ולחשוב ש"מה בוער" הייתה מופת של עיון מעמיק ולא מרדף יומיומי אחרי הפוליטיקאי התורן".

עוד כתב: "דואט הקינה של חודורוב וצרור לא נגע, מן הסתם, בטענות הרבות כלפי גל"צ בכלל וברקאי בפרט, שקיבלו ביטוי משמעותי בעשור האחרון רק בגלל הרשתות החברתיות. לא הייתה שם אפילו נימה של חשבון נפש, כי הרי זאת המדינה ש"ברחה" ולא עיוות בסיסי (תחנה צבאית בדמוקרטיה) שהתפתח לכדי מונופול על הכשרת עיתונאים מסוג ספציפי למדי. בסיום גם נמצאה הדרך המגושמת לשרבב את חודורוב עצמו למעמד. כידוע, אי אפשר לחתום אייטם על גל"צ בלי קצת "שמח באולפן".

רינו צרור רזי ברקאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד