י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המאבק נגד ביטול הקומה הכשרה

מכתבו החריף של הגר"ח קנייבסקי: "צריך להילחם בכל הכוח"

המאבק על ביטול הקומה הכשרה, מכתב חריף מתפרסם משר התורה הגר"ח קנייבסקי שכותב: "יש סכנה שרוצים הרשעים לעשות שינויים במכשירים הכשרים ומי יודע איזה צרות יגיעו מזה ח"ו. לכן צריך להילחם בכל הכח". 

מכתבו החריף של הגר"ח קנייבסקי: "צריך להילחם בכל הכוח"
הגר"ח קנייבסקי צילום: aakov Nahumi/Flash90

אחרי פרסום מכתבם של חברי מועצות גדולי וחכמי התורה, מתפרסמת היום לראשונה התייחסותו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי למאבק נגד ביטול הקומה הכשרה, בו התריע בין היתר מפני הצרות העלולת לבוא כתוצאה משינוי הקומה הכשרה, ואף קרא להילחם נגד זה בכל הכוח

אחרי התאחדות כלל הרבנים מהארץ ומהעולם מאחורי המאבק נגד ניסיון ביטול הקומה הכשרה, מקבל היום המאבק משנה תוקף נוסף. זאת לאור התייחסותו המפורשת והרשמית של שר התורה הגר"ח קנייבסקי למאבק.

בהתייחסות ראשונה של שר התורה הגר"ח קנייבסקי למאבק נגד ביטול הקומה הכשרה, במכתב המתפרסם היום בביטאונים הרשמיים של המפלגות החרדיות - 'המודיע' ו'המבשר', כותב הגר"ח, כי "יש סכנה שרוצים הרשעים לעשות שינויים במכשירים הכשרים ומי יודע איזה צרות יגיעו מזה ח"ו. לכן צריך להילחם בכל הכח ולהשתדל לבטל הגזירה הרעה הזאת והזכה בקרוב לראות בישועת ישראל:.

כזכור, אתמול פורסמו מכתביהם החריפים של מרנן ורבנן חברי מועצות גדולי וחכמי התורה, בהם הזהירו מפני ניסיון ביטול הקומה הכשרה, אותה הקימו מרנן ורבנן גדולי התורה שליט"א וזצוק"ל. במכתב מועצת חכמי התורה נכתב בין היתר כי "ברור הדבר כי כל שינוי בפלאפון הכשר בכל צורה ואופן אסור על פי דין תורה!". ובמכתב מועצת גדולי התורה נכתב כי "מאות אלפי איש שפנו לחברות הסלולר שברצונם לבטל את הקו, באם ח"ו יפגעו בו כנ"ל, ויש לברך הדבר".

מלבד מכתבי המועצות, פורסמו מכתביהם של רבנים נוספים מכלל העדות והחוגים, בהם התריעו נגד גזירת הקומה הכשרה של הציבור החרדי.

הקומה הכשרה הרב חיים קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד