י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"התקבלו מרבית טענותיו"

ליצמן לאחר החתימה על ההסדר: לקחתי אחריות על מקרה בודד

עורכי דינו של ליצמן מגיבים להסדר הטיעון שנחתם היום בין מרשם לפרקליטות ואומרים כי מרבית טענותיו של ח"כ ליצמן התקבלו. "בסופו של יום", נמסר, "הסכים ח"כ ליצמן לקחת אחריות על אירוע אחד וחריג לדרך פעולתו הרגילה, ולהודות במיוחס לו במסגרת הסדר שיוצג לבית המשפט"

ליצמן לאחר החתימה על ההסדר: לקחתי אחריות על מקרה בודד
ח"כ יעקב ליצמן צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לאחר חתימת הסדר הטיעון בין הפרקליטות לחבר הכנסת יעקב ליצמן, פרקליטיו מתייחסים להסדר הטיעון שנרקם בחשאיות כדי למנוע הדלפות, ומציינים כי ליצמן מתעקש שפעל מתוך כוונה טובה.

עורכי דינו של ליצמן, עורכי הדיי ז'ק חן, דרור ארד איילון ונעה פירר מסרו היום (חמישי), כי "לאחר קיום שימוע ארוך ויסודי שהתקיים בראשות היועץ המשפטי לממשלה והתנהל בלב פתוח ובנפש חפצה, התקבלו מרבית טענותיו של ח"כ יעקב ליצמן".

"בסופו של יום", נמסר, "הסכים ח"כ ליצמן לקחת אחריות על אירוע אחד וחריג לדרך פעולתו הרגילה, ולהודות במיוחס לו במסגרת הסדר שיוצג לבית המשפט".

"מדובר במקרה בו פעל ח"כ ליצמן במענה לפניית ציבור שקיבל, ללא היכרות עם הפונה, וללא כל זיקה או מניעים אישיים", מתעקשים עדיין עורכי דיינו של ליצמן, שציינו עוד כי "לאורך כל שנות פעילותו הציבורית פעל ח"כ ליצמן למען כלל הציבורים והאוכלוסיות, בכללם מתן מענה מיוחד לפניות הציבור ללא אפליה ועל פי החוק".

יעקב ליצמן הסדר טיעון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד