כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

סער, תמונות עם חרדים? בשפע. ומה עם תכלס?

ראש העיר החדש והבלתי מנוסה, אברהם רובינשטיין, נפל למלכודת הדבש • המטה החרדי בליכוד, לעומת זאת, החרים • מאחורי הקלעים של ביקור שר הפנים בבני-ברק

צילום: אלי קובין
צילום: אלי קובין

שר הפנים הגיע היום לביקור בישיבת פוניבז' ובביתו של הגראי"ל שטיינמן.

אבל מה באמת הביא את גדעון סער לסיור בבני-ברק?

לאחר שהחליף כמעט את כל צמרת דובריו ויועציו מינה סער לאחרונה יועץ פוליטי חדש: אלכס טטרסקי (שמיהר לעברת את שמו לאילון קיסר, מה שהופך אותו לעוד פחות מוכר משהיה), עוזרה לשעבר של הדוברת ליטל אפטר.

מאז מונה לתפקיד החל קיסר-טטרסקי לקדם סדרת ביקורים של השר בריכוזי אוכלוסיה שונים. ביקורו הקודם היה באריאל, והוא לא פסח גם על כפרים ערביים בסביבה.

"גדעון מנסה לקדם את עצמו כמנהיג עתידי. אז הוא כאילו נפגש עם מנהיגי כל הקהילות", אומר פעיל ליכוד בכיר. "אבל זה לא יועיל לו, לדעתי. את הליכודניקים תמונות לא תופסות, הם מחפשים עשייה. קחי לדוגמה את שר התחבורה ישראל כץ. למה יש לו אהדה אצל המתפקדים? הוא אמנם לא מחלק ג'ובים, לא רוצה להסתבך עם החוק כפי שקרה לצחי הנגבי בעבר, אבל הוא עושה כל הזמן. למשל בנתניה, עיר מלאה במתפקדים עם ראש עיר ליכודניקית, הוא משקיע כספים בפיתוח תחבורה שאף אחד לא השקיע בחיים. ככה עובדים".

המטה החרדי בליכוד 'החרים' את הסיור בבני-ברק. מתאים היה לראות שם את יו"ר המטה, יעקב וידר (וחבריו), אבל למרות שהוזמנו ויתרו על ארוחה ב'מסעדה היהודית' בחברת השר - והעדיפו להישאר בבית.

וכל-כך למה? קשה להוציא מהם מילה רעה על איש ליכוד (כזה או אחר), אבל מבין השורות ניתן להבין כי היה כאן עניין עקרוני, וכי הם אינם מתכוונים להיות בובות לצרכי צילום של אף אחד.

לא פעם נדמה כי לקודקודי הליכוד יש תחושה שאת החרדים אפשר לקנות באנשובי ובתותים. רק לראות כמה מחברי כנסת שמסבירים "עד כמה כואב לביבי המסכן המצב אליו נקלעה היהדות החרדית" - מעורר גיחוך.

נראה שהפעם נפל גם ראש עיריית בני ברק החדש והבלתי מנוסה, אברהם רובינשטיין למלכודת הדבש הזו. כמה תמונות, הכול נחמד ומצטלם יפה, אבל מה עם תכל'ס?

לפי הפרסומים עד כה, האיש "בא בידיים ריקות".
גדעון סער ביקור שר הפנים הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד