ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
עזבו את ביבי

כעס בעיתון: 'ישראל היום' שובר לכיוון בנט ושקד

לאחר שזוהה עד לא מזמן כמי שהקו שלו הוא תמיכה בראש הממשלה לשעבר נתניהו, מדווחים כתבים ב'ישראל היום' כי העיתון שובר לכיוון ראש הממשלה בנט והשרה שקד. חלק מהעיתונאים טוענים כי המראיינת שנבחרה לראיין את בנט נבחרה על ידי לשכתו

כעס בעיתון: 'ישראל היום' שובר לכיוון בנט ושקד
חרדי קורא 'ישראל היום' צילום: נתי שוחט, פלאש 90

עיתון 'ישראל היום' הוא העיתון היומי הנפוץ בישראל, אולי בשל היותו חינמי ונגיש לכל, הוא גם אחד מכלי התקשורת שהכי מזוהים עם ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו. במשך שנים הוא כונה על ידי הצד השני במפה הפוליטית "ביביתון".

אלא שבימים האחרונים מדווח כי העיתון צפוי לשבור קו, ולהפסיק את התמיכה העקבית במי שמכונה 'ראש מחנה הימין'. על פי דיווח של כתב 'וואלה ברנז'ה', דוד ורטהיים, הקו החדש של העיתון יזוהה יותר עם ראשי מפלגת 'ימינה'.

כמה כתבים ב'ישראל היום' טוענים כי בסוף השבוע הקרוב צפוי העיתון לשבור סופית לכיוון ראש הממשלה, נפתלי בנט ושרת הפנים, איילת שקד, אנשים שבעבור רבים מאנשי הימין חצו את הרוביקון בחבירתם לגוש השינוי ופירוק מחנה הימין.

מחר (שישי) יתפרסם בעיתון, כמו בשאר עיתוני סוף השבוע, ראיון עם נפתלי בנט, לסיכום כשבעה חודשים בתפקיד ראש הממשלה. הערב מדווח ורטהיים על כעס ומרמור במערכת העיתון, לאחר שהעיתונאית מוריה קור, שאינה כתבת פוליטית, נבחרה לראיין את רה"מ נפתלי בנט, ולא אחד מהפרשנים הבכירים בעיתון או כתב פוליטי.

בשאר העיתונים מי שקיימו את הראיונות היו הפרשנים הבכירים והוותיקים של אותם עיתונים, לפי הערכה שרווחת ב'ישראל היום', מוריה קור היתה בחירה של לשכת בנט.

נפתלי בנט ישראל היום בנימין נתניהו איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד