י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

מבצע מיוחד בבזק: חבילה משתלמת - במחיר משתלם

בזק מציעה לצרכן החרדי חבילת תקשורת חדשה: קו טלפון עם 1000 דקות שיחה ותשתית אינטרנט במהירות של 15 מגה • אילן סיגל, מנהל שיווק בבזק: "שמחים לפרוץ דרך גם במגזר החרדי" • פרסום

צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי

בזק, חברת התקשורת הגדולה בישראל, משיקה חבילת תקשורת ייחודית, המותאמת לדפוס השימוש של הציבור החרדי, הכוללת קו טלפון + 1000 דקות שיחה ותשתית אינטרנט במהירות של 15 מגה, במחיר משתלם. חבילת התקשורת הינה פריקה, והלקוח יכול לצרף מסלולי דקות או מסלולי אינטרנט אחרים בהתאם לצרכיו.

בנוסף, המצטרפים לחבילה נהנים מפתרונות תקשורת של בזק גם מחוץ לבית, זאת באמצעות מגוון השירותים הכוללים את Bphone, אפליקציה שניתן להתקין על הטלפון הנייד, המחשב או הטאבלט. מדובר באפליקצייה המאפשרת לדבר מחוץ לבית ואפילו בחו״ל במחיר שיחה מקומית בארץ, בתעריף בזק. שירות נוסף הוא Bezeq Free Wifi, המאפשר למתחברים אליו שירות אינטרנט חופשי גם מחוץ לבית. בנוסף, השיקה לאחרונה בזק שירות Bezeq cloud המאפשר גיבוי קבצים (תמונות, סרטים ועוד), שיתוף שלהם ואפשרות צפייה בהם מכל מקום חינם וללא הגבלת נפח.

להצטרפות למבצע - לחץ כאן!

בתוך כך, בזק ממשיכה לפתח ולהציע מוצרים ייעודים המותאמים לאורח חייו של הציבור החרדי כגון, מגוון רחב של מסלולים המותאמים לדפוס השימוש של המשפחה החרדית ועוד.

אילן סיגל, מנהל אגף שיווק פרטי בבזק, אומר: "בזק שמחה להיות פורצת דרך גם במגזר החרדי, ולהציע חבילת תקשורת המותאמת לדפוס השימוש של הציבור החרדי. יחד עם פתרונות תקשורת מחוץ לבית המוענקים ללקוח ללא תשלום נוסף. הלקוחות החדשים נהנים מחבילת תקשורת במחיר מיוחד, אבל בעיקר מהשירות האיכותי שהחברה מספקת ".
בזק מבצע חבילה גלישה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד