ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"תמיכה מרגשת"

הקהילות היהודיות מצפות לפגוש את הנשיא הרצוג

מועצת האמירויות היהודית מברכת על ביקורו המתוכנן של נשיא המדינה יצחק הרצוג באיחוד האמירויות: "הביקור מדגיש כיצד ישראל רואה את איחוד האמירויות כבעלת ברית חזקה ושותפה אזורית"

הקהילות היהודיות מצפות לפגוש את הנשיא הרצוג
הרבנים עם שייח' בן זאיד צילום: Religion Media Company

המועצה היהודית של האמירויות, רשת של מנהיגים קהילתיים יהודים המקימים והמפתחים את החיים היהודיים באיחוד האמירויות הערביות, בירכה על הידיעה כי נשיא מדינת ישראל, יצחק הרצוג, יבקר באיחוד האמירויות בשבוע הבא. הביקור מציין את הביקור הנשיאותי הראשון במקום. הנשיא יפגוש את יורש העצר, שייח' מוחמד בן זאיד אל נהיאן, ואת בכירי הממשל והקהילה היהודית. "הביקור מדגיש כיצד ישראל רואה את איחוד האמירויות כבעלת ברית חזקה ושותפה אזורית", אומרים לנו בארגון.

"אנו מתכבדים לקבל את פני הנשיא הרצוג ורעייתו מיכל לאיחוד האמירויות", אמר הרב הראשי יהודה סרנה. "איחוד האמירויות גאה בקהילה היהודית הגדולה ביותר במדינות מועצת שיתוף הפעולה של המפרץ (GCC) והמסע הזה מייצג את הקשרים ההדוקים בין שתי האומות שלנו. הביקור שלו מייצג את החשיבות האסטרטגית הגוברת של מערכת היחסים בין איחוד האמירויות וישראל".

הרב ד"ר אלי עבאדי והרב יהודה סרנה, רבני איחוד האמירויות, עם יורש העצר שייח' מוחמד בן זאיד אל נהיאן | צילום: Religion Media Company.

"זה מאוד מרגש עבורנו לקבל את פני הנשיא הרצוג בתקופה כל כך משמחת בצמיחת הקהילה שלנו וכשישראל במוקד יריד אקספו 2020", אמר הרב ד"ר אלי עבאדי מרבני איחוד האמירויות. "אנחנו מצפים להיפגש איתו, להראות לו את הקהילה שלנו ולשתף את התמיכה המרגשת והחיבוק הטוב שקיבלנו מתושבי איחוד האמירויות".

המועצה היהודית של האמירויות (JCE) היא רשת של מנהיגים קהילתיים יהודים הבונים ומצמיחים חיים יהודיים באיחוד האמירויות הערביות, המועצה ממלאה תפקיד חיוני בהקמת מוסדות יהודיים חיוניים כמו בית הכנסת שערי מזרח בדובאי, ובית הכנסת והמקווה של בית משפחת אברהם באבו דאבי.

איחוד האמירויות יצחק הרצוג נשיא המדינה קהילות יהודיות מוחמד בן זאיד הרב יהודה סרנה הרב אלי עבאדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד