ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
וזו תגובת החברה

צפו: דייל 'אל על' מנע מחרדים להתפלל במטוס ואיים עליהם בקנס

בטיסת 'אל על' מניו יורק לישראל אמש, התנכל אחד הדיילים לקבוצת חרדים שנעמדו בצד המטוס לתפילת ערבית. הלה איים על המתאספים בקנס בסך 500 ש"ח באם לא ישובו למקומותיהם והחל לתעד אותם. חברת התעופה מצדיקה את מעשיו ומסבירה מדוע נהג כך "לפי התקנות"

צפו: דייל 'אל על' מנע מחרדים להתפלל במטוס ואיים עליהם בקנס
דייל אל על מול המתפללים צילום: ע"פ סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

דייל של חברת 'אל על' תועד אמש (חמישי) כשהוא מנסה לפזר נוסעים חרדים שנעמדו לתפילת ערבית במטוס. 

נוסעים חרדים שהיו על המטוס בטיסת 002 של חברת אל על מניו יורק לישראל, היו בעיצומה של התפילה, כשבאופן מפתיע, הופיע אחד הדיילים ובאופן תמוה ניסה לפזר את המתפללים למקומם כשהוא מאיים שבמידה והם לא יתפנו למקומם יספגו קנס של 500₪.

הדייל שלף את מכשיר הפלאפון מכיסו והחל לתעד את המתפללים כשהוא מאיים שוב ושוב שיגיש דו"ח למשטרה, והורה להם להתפלל במקומותיהם.

מטעם חברת אל על נמסר ל'בחדרי חרדים': "אל על פועלת על פי תקנות בריאות הציבור אשר נקבעו על ידי ממשלת ישראל בשל מגפת הקורונה ובהן, איסור על התקבצות נוסעים במטוס במקום שאינו מושבם".

עוד נמסר: "שמירה על בטיחות ובריאות הנוסעים הוא התפקיד החשוב ביותר של צוות האוויר. הדייל אכף בנימוס את הנהלים לטובת הנוסעים ובסיום תפילת העמידה, הנוסעים נענו וחזרו למקומם. יש לציין כי בתחילת כל טיסה ישנה כריזה המבהירה את הנהלים על מנת למנוע אי נעימויות".

טיסת אל על תפילה חרדים קורונה מתפללים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 63 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד