י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הספינה מטלטלת

דיווח: מתיחות קשה בין נפתלי בנט לשותפתו הוותיקה איילת שקד

לפי הפרסום בסוף השבוע ישנה עליית מדרגה במתיחות בין שרת הפנים איילת שקד לראש הממשלה נפתלי בנט, כזו שכבר אינה מוכחשת בשיחות סגורות אצל שני הצדדים. בממשלה יש מי שמכנים אותה "תקלה" | יש הסבורים כי שקד עדיין אהודה על מצביעי הימין ויש לה לאן לחזור

דיווח: מתיחות קשה בין נפתלי בנט לשותפתו הוותיקה איילת שקד
נפתלי בנט צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המגעים להסדר טיעון אפשרי בין נתניהו לפרקליטות ערערו עוד יותר יציבותה של הקואליציה והובילו להבנה בממשלה כי הרוטציה בין בנט ולפיד בתום עידן נתניהו - לא תמומש. כעת מסתבר כי המהלומה לא פסחה על היחסים של הזוג הוותיק והמדובר בפוליטיקה הישראלית – נפתלי בנט ואיילת שקד.

לפי דיווח בסוף השבוע ב'חדשות 12', היחסים בין ראש הממשלה נפתלי בנט לשרת הפנים איילת שקד, מידרדרים. אמנם לעת עתה שקד לא הולכת לאף מקום, אך לדברי הפרשן בן כספית "היחסים הם לא מה שהיו". לדבריו, "אם עד היום שני הצדדים היו מכחישים את המתיחות בשיחות סגורות, היום זה כבר לא מוכחש".

כספית טוען כי בממשלה רואים את השרה שקד כסוג של "תקלה" או "הטרלה", כזו שיושבת על הגדר ולא יודעת לאן ללכת.

"אין חשש שהיא תקום ותעשה מעשה", מפרשן כספית את הלך הרוח בממשלה. "גם כי אין לה מה לעשות וגם כי הקשר בינה לבין בנט הוא קשר שלא ניתן להסביר, כמעט קשר מיסטי".

עורך 'ישראל היום', בועז ביסמוט, דווקא חושב אחרת. לדבריו השרה איילת שקד, בניגוד לראש הממשלה בנט שהפך מוקצה, עדיין אהודה על מצביעי הימין ולכן יש לה לאן לחזור.

תגובת ראש הממשלה ושרת הפנים ל'חדשות 12': "ראש הממשלה ושרת הפנים עובדים יחד, בשיתוף פעולה מלא וחברות ארוכת שנים. יחד הם מקדמים נושאים שחשובים לשניהם ושומרים על תפקוד מיטבי של הממשלה ועל יציבות הקואליציה. ברוח פרשת השבוע, אנו ממליצים לכולם להימנע מרכילות ומדיווחים שאין בהם אמת".

נפתלי בנט איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד