א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
לאחר שאושפז בטיפול נמרץ

בפעם השנייה: ח"כ דוד ביטן חיובי לקורונה

שנה לאחר שאושפז ונלחם על חייו, בעקבות הידבקות בנגיף הקורונה, מעדכן הערב ח"כ דוד ביטן מהליכוד, כי ביצע בדיקת קורונה לאחר שחזר מחו"ל ונמצא חיובי לנגיף | גם ח"כ יואב קיש הודיע הערב כי נדבק

בפעם השנייה: ח"כ דוד ביטן חיובי לקורונה
דוד ביטן צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

שנה לאחר שאושפז במצב קשה בעקבות הידבקות בנגיף הקורונה והיה בסכנת חיים, חבר הכנסת דוד ביטן מ'הליכוד' מעדכן הערב (מוצאי שבת) כי נמצא חיובי לנגיף. 

יחד עם ביטן, נדבקו שני עובדי משמר הכנסת. היום האחרון בו שהו בכנסת היה - ביום רביעי (19/1) יום שלישי, (25/1) וביום רביעי (26/1) בהתאמה.

ח"כ ביטן פרסם הערב הודעה ברשתות החברתיות: "מבדיקה שביצעתי בחזרתי ארצה ממשלחת פרלמנטרית של הכנסת לגרמניה לציון יום השואה הבינ"ל, נמצאתי חיובי לקורונה", סיפר והוסיף: "אני מרגיש בסדר ומודה לכולם על איחולי ההחלמה הרבים". 

בתוך כך, מסר קצין הכנסת, ניצב יובל חן, כי "בפניה שהוציא קצין הכנסת לבאי המשכן פרט את מדיניות הבדיקות והבידודים החדשה של משרד הבריאות בחשיפה למאומת לנגיף הקורונה וביקש לנהוג על פיה".

קצין הכנסת הדגיש, כי הכנסת ממשיכה לפעול בשיתוף גורמי המקצוע במשרד הבריאות לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית בנושא.

נזכיר, לפני כשנה, בסוף שנת 2020, נדבק ביטן בנגיף הקורונה, והובהל לטיפול נמרץ עם קשיי נשימה. הוא אושפז בבית החולים שיבא תל השומר לאחר שלא חש בטוב, אז נמסר מבית החולים כי הוא סובל מקשיי נשימה. 

לביטן נודע כי הוא נדבק בנגיף אחרי שהשתתף 10 ימים קודם לכן בטקס קבלת פנים לעולי אתיופיה יחד עם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ורעייתו. 

גם חבר הכנסת יואב קיש מ'הליכוד', לשעבר סגן שר הבריאות, הודיע הערב לקצין הכנסת כי נדבק בקורונה.

דוד ביטן הליכוד קורונה אומיקרון גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד