כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"עוברים לסדר היום. איך הגיוני?"

המהפכה בגל"צ נמשכת: זהו המגיש נוסף שעוזב

אחרי הפרישה של רזי ברקאי, שדרן 'גל"צ' ישי שנרב הודיע הערב על פרישתו מהתחנה. האם מדובר בצירוף מקרים - או שינוי מערכתי בתחנה בניהולה של מפקדת התחנה גלית אלטשטיין?

המהפכה בגל"צ נמשכת: זהו המגיש נוסף שעוזב
גלצ. אילוסטרציה צילום: מתוך הטוויטר של ישי שנרב

האם הפרישה של איש התקשורת הוותיק רזי ברקאי מהגשת תכנית הבוקר 'מה בוער' ברדיו 'גל"צ', לא באה בעצם ממנו - אלא מדובר בשינוי מערכתי שמבקשת מפקדת התחנה, גלית אלטשטיין, לבצע? ימים יגידו.

ימים ספורים לאחר הפרישה של ברקאי - ישי שנרב, מגיש התוכנית "נכון להבוקר" ב'גל"צ', עדכן בחשבון הטוויטר שלו: עדכון למאזיני גל"צ: בעוד מספר שבועות אסיים להגיש את רצועת 'נכון להבוקר' בתחנה. אחרי 4 שנים הגיע הזמן להתקדם. עדכונים מעניינים בהמשך".

כתב הברנז'ה של 'ynet', רן בוקר, הגיב להודעה של שנרב, וגם הגדיר זאת כעניין מערכתי, ולא כשני מקרים נפרדים. "הזעזועים בגלי צה"ל נמשכים", כתב רן בוקר, "אחרי הפרישה המיידית של רזי ברקאי, גם מגיש התוכנית 'נכון להבוקר' ישי שנרב מסיים את תפקידו. בגלי צה"ל טרם השיבו לשאלה מי יחליפו את השניים".

ישי שנרב. מתוך הטוויטר שלו.

כתב הברנז'ה גם מתח ביקורת קשה על שר הביטחון בני גנץ: "ב-30 באוגוסט מונתה מ"מ מפקד גלי צה"ל (גלית אלטשטיין) ל-3 חודשים. זה היה מינוי של שר הביטחון ללא ועדת איתור. מאז עברו כבר יותר מ-3 חודשים, והודיעו על ארכה. בינתיים לאט לאט התחנה משנה פניה. לא כך נראה מינוי זמני. איך הגיוני ששר ביטחון ממנה על דעת עצמו עורכת ראשית לכלי תקשורת וזה עובר לסדר היום!?"

נזכיר כי רק לאחרונה, עם כניסתה של אלטשטיין לתפקיד, הודח איש התקשורת הימני אמיר איבגי מתפקיד מנהל התוכניות בתחנה ונותר מגיש רצועת האקטואליה בשעה 12:00 בצהרייים. כמו כן, קוצצה תוכניתו של הפרשן יעקב ברדוגו לצד ירון וילנסקי משעה וחצי לשעה אחת בלבד, מ-17:00 עד 18:00.

גלצ גלי צה"ל ישי שנרב רזי ברקאי גלית אלטשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד