י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
וזו הסיבה לדחייה

כך אילצה חברת התעופה את הנוסעים, לשמור שבת

150 ישראלים שתכננו לטוס בשבת בצהריים, נתקעו בשדה התעופה בגרנובל שבצרפת, לאחר שחברת ארקיע ביטלה את טיסתם לישראל, כל זאת בעודם נמצאים בהליך הצ'ק אין | אחד הנוסעים הלין: "הודיעו לנו כי הטיסה מתבטלת. אנחנו פה יותר מ-10 שעות ואף נציג ישראלי לא דיבר איתנו" | ארקיע בתגובה: "הטיסה נדחתה למחר בצהריים. קברניט הטיסה לא חש בטוב לפני המראת המטוס לישראל"

כך אילצה חברת התעופה את הנוסעים, לשמור שבת

"הטייס לא חש בטוב": 150 ישראלים נתקעו היום (שבת) בשדה התעופה בגרנובל שבצרפת, זאת לאחר שחברת ארקיע ביטלה את טיסתם לישראל כשהם כבר בהליך הצ'ק אין.

על פי הדיווח של שרון עידן, כתב התעופה ב'כאן 11', עשרות הנוסעים שוהים כעת בשדה, כאשר הטיסה תמריא רק מחר בצהריים. לדברי הנוסעים, חברת התעופה 'ארקיע', הפקירה אותם, ולא שלחה כל נציג מטעמם לשדה ע"מ שיסביר להם את הסיטואציה.

אחד הנוסעים סיפר: "היינו אמורים לטוס ב-12:30, והגענו כבר עד לבורדינג בשדה התעופה". "אז" הוסיף הנוסע, "הודיעו לנו כי הטיסה מתבטלת. אנחנו פה יותר מ-10 שעות ואף נציג ישראלי לא דיבר איתנו.

עוד הוא הלין כי לא דאגו להם עד כה לדבר: "לא דאגו לנו, לא למים, לא לשתייה חמה, או משהו לאכול, שום דבר. אנחנו פה מתייבשים, קר לנו, החימום כבר לא פועל פה". 

‏בתגובה לדיווח ב'כאן 11', מסרו בחברת 'ארקיע' כי, "טיסת ארקיע מגרנובל 076 שהייתה צריכה לצאת אחר הצהריים נדחתה למחר (ראשון ק.ב) בשעה 13:00).

לטענת החברה, הסיבה לדחיית הטיסה נבעה בשל מצבו הבריאותי של הטייס: "קברניט הטיסה לא חש בטוב לפני המראת המטוס לישראל", הסבירו בחברה. 

בתגובה לטענת הנוסעים כי הם "הופקרו", השיבו בחברה: "עם קבלת ההודעה, ארקיע החלה בסידורי הלנת הנוסעים בבתי מלון, ומחר בבוקר יוטס צוות חליפי על מנת להשיב את הנוסעים הביתה". 

 

צרפת ארקיע חילול שבת ביטול טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד