י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
התחילו להתרגל

זה נגמר: הגיבוי החינמי לוואטסאפ יתחיל לעלות כסף

לאחר שגוגל הכריזה כי תדרוש תשלום בעבור האחסון ב'גוגל תמונות', כעת ע"פ הדיווחים צפויה גוגל לבצע מהלך דומה עם הגיבוי לענן מאפליקציית המסרים וואטסאפ 

זה נגמר: הגיבוי החינמי לוואטסאפ יתחיל לעלות כסף
whatsapp צילום: pixabay

גיבוי הוואטסאפ שהיה עד כה חינמי צפוי להעלם.

לפני כמעט ארבע שנים הודיעה גוגל על כך שהיא מפרידה את גיבוי הוואטסאפ מגיבוי הענן של המשתמשים ומאפשרת להם למעשה לשמור את הגיבויים בחינם. כיום גוגל מספקת 15 ג׳יגה בייט של אחסון חינמי בשירות ה'דרייב' שלה, כאשר עבור כל חריגה ממנו נדרש תשלום נוסף.

אם עד כה הייתה הפרדה בין הדרייב לבין הגיבוי של וואטסאפ, למרות שהגיבוי עולה לדרייב, ע"פ דיווח של האתר Wabetainfo ההטבה שהונהגה עד כה צפויה להעלם, ולא מעט משתמשים שגיבוי הוואטסאפ שלהם מגיע לעשרות ג׳יגה-בייט של איחסון, יצטרכו לשלם לגוגל עבור הרחבת נפח הג׳יגה בענן. 

כזכור ב-1 ביוני 2021, ביטלה גוגל את ההטבה של הגיבוי החינמי ללא הגבלה ל"גוגל תמונות," והכריזה כי תמונות וסרטונים חדשים שיעלו לתמונות גוגל, ייחשבו חלק ממכסת האחסון הכללית הקיימת בחשבון גוגל, כעת מבצעת גוגל מהלך דומה כעת עם הגיבוי לענן מאפליקציית וואטסאפ.

המחיר שגוגל דורשת עבור הרחבת נפח האחסון בענן:

(8 שקלים בחודש ל-100 ג'יגה, 12 שקל בחודש ל-200 ג'יגה ו-39 שקל בחודש ל-2 טרה).

חשוב לציין כמובן שלמשתמשי הוואטסאפ ישנו אופציה לבחור שלא לגבות את גיבוי הצ'אטים והשיחות של אפליקציית וואטסאפ בענן, וכמובן להימנע מתשלום, אך הסיכון הוא ברור שבמידה והמכשיר יאבד או ייגנב, לא תהיה להם אופציה לשחזר את היסטוריית הצ'אט.

גוגל גוגל דרייב ווטסאפ גיבוי תשלום WhatsApp (וואטסאפ) Google

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד