כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
סוף לא צפוי

צפו: גניבת דרכונים ישראלים ממשפחה חרדית

בסוף השבוע האחרון נגנבה מעטפה שהייתה מונחת מחוץ לבית משפחה חרדית בבורו פארק ברוקלין | בתוך המעטפה היו דרכונים ומסמכים חשובים של משפחה ישראלית שנשלחו לשם, לשם קבלת אזרחות אמריקאית | לאחר מספר שעות של לחץ וחיפושים, ארגון 'השומרים' של בורו פארק מצא את המעטפה עם הדרכונים | צפו

צפו: גניבת דרכונים ישראלים ממשפחה חרדית
גניבת הדרכונים צילום: Boro park 24

משפחה חרדית מישראל, שלחה לחברים בבורו פארק את הדרכונים הישראלים שלהם כדי שאלו יסייעו להם וישלחו את הדרכונים למקום הנכון בתוך ארה"ב, לשם קבלת אזרחות אמריקאית.

המעטפה הגיעה בדואר למשפחה הנמענת בבורו פארק, אך כשהם פתחו את הדלת, נדהמו לגלות כי המעטפה ובה הדרכונים והמסמכים החשובים נעלמה מהמקום.

בתיעוד וידאו ממצלמת האבטחה של המשפחה, נראה אדם חשוד עולה במדרגות, מביט ימין ושמאל וגונב את המעטפה, כשהוא משאיר במקום ארגז קטן שהגיע גם הוא במשלוח, ועוזב מיד את המקום.

בני המשפחה החרדית בישראל, שעודכנו לאלתר בדבר הגניבה וכבר התייאשו מלמצוא את המסמכים החשובים, נכנסו ללחץ רב, שכן פעילות בירוקרטית שנמשכה תקופה ארוכה ירדה בעקבות הגניבה - לטמיון. לצד אבידת הדרכונים והחשש מגניבת זהויותיהם.

אך אתר Boro park 24 דיווח על הסוף הטוב של הסיפור, כאשר לאחר מספר שעות של חיפושים, מתנדבי ארגון 'השומרים' של בורו פארק מצאו את המעטפה עם הדרכונים, זאת אחרי שהגנב השליך את המעטפה כשהבין ככל הנראה שאין לו מה לעשות עם הדרכונים.

יש לציין שבחודשים האחרונים תושבי ברוקלין מתמודדים עם גנבים רבים שמסתובבים במקום וגונבים ללא הפסקה חבילות ומעטפות המגיעות בדואר ומונחות מחוץ לדלתות הבתים. בדרך כלל הגנבים משוחררים לאחר מספר שעות על ידי בית המשפט, כך שהם פשוט חוזרים לסורם וממשיכים לגנוב שוב ושוב.

המעטפה שנמצאה ובה הדרכונים והמסמכים של בני המשפחה

 

דרכונים בורו פארק גניבה השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד