כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
סדרת הראיונות המלטפים

סקר: כמה רוצים את בנט ומי היורש בליכוד?

סקר חדש מגלה: רק 4% מציבור המצביעים בישראל רוצה כי נפתלי בנט יכהן כראש הממשלה. גם בקרב מצביעי הקואליציה, בנט מדורג אחרי לפיד וגנץ עם אחוזים נמוכים. וכמה אחוזים מרוצים מתפקוד הממשלה לנוכח משבר הקורונה?

סקר: כמה רוצים את בנט ומי היורש בליכוד?
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

רק 4% מציבור המצביעים בישראל רוצה כי נפתלי בנט יכהן כראש ממשלת ישראל. כך עולה מסקר שערך מכון המחקר 2thePoint, ופורסם הבוקר (ראשון) ב'חדשות 12'.

לפי תוצאות הסקר, כ-31% מכלל המצביעים היו רוצים לראות את בנימין נתניהו מכהן כראש הממשלה הבא, לעומת בנט עם 4% בלבד. בקרב מצביעי הקואליציה, 7% בלבד היו רוצים שבנט יכהן בתפקיד ראש הממשלה הבא, פער קטן מאוד מניר ברקת שמקבל 5%. בקרב מצביעי האופוזיציה: נתניהו מוביל בפער עצום עם 73% תמיכה ואחריו ניר ברקת עם 12%.

מבין כלל המצביעים, בנימין נתניהו זוכה ל-31% התאמה לראשות הממשלה, יאיר לפיד 20%, בני גנץ 11%, ניר ברקת 8%, נפתלי בנט 4%, גדעון סער 3%, אביגדור ליברמן 2%, בצלאל סמוטריץ' 1%, יוסי כהן 1%, אריה דרעי 1% ו-18% השיבו "אף אחד מהם".

בקרב מצביעי הקואליציה - יאיר לפיד זוכה ל-41%, בני גנץ 22%, נפתלי בנט 7%, ניר ברקת 5%, גדעון סער 5%, אביגדור ליברמן 4%, בנימין נתניהו 3%, יוסי כהן 1% ו-12% השיבו "אף אחד מהם".

בקרב מצביעי האופוזיציה - בנימין נתניהו זוכה ל-73%, ניר ברקת 12%, גדעון סער 2% יוסי כהן 2%, אריה דרעי 2%, בני גנץ 1% ו-% השיבו "אף אחד מהם".

באשר לשאלת היורש של נתניהו במידה ויפרוש מהנהגת הליכוד, ניר ברקת מוביל עם 38%, אחריו גלעד ארדן עם 11%, יולי אדלשטיין 7%, אמיר אוחנה עם 6% ובתחתית הרשימה נמצאים ישראל כ"ץ ומירי רגב עם 4% כל אחד.

באשר לטיפול של הממשלה הנוכחית בנגיף הקורונה, רוב הציבור לא מרוצה מתפקוד הממשלה: 48% השיבו שאינם מרוצים לעומת 21% מרוצים בלבד. בקרב מצביעי האופוזיציה אחוז הלא מרוצים עומד על 73%. בקרב מצביעי הקואליציה, 42% מרוצים, 39% מרוצים במידה בינונית בלבד ו-19% לא מרוצים כלל.

נפתלי בנט סקר בנימין נתיהו ניר ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד