י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הדייגים קיבלו תמונות

תעלומה בעזה: ה"מרגל" הצליח להימלט לישראל?

ממשל חמאס בעזה הודיע כי תושב הרצועה, עבד אל-כרים אבו-עאודה, ברח בשבת מאחד מבתי הכלא של חמאס. כוחות חמאס פרשו מחסומים ברחבי הרצועה על מנת לתפוס את אבו-עאודה. כמו כן, לדייגים העובדים בחופי עזה חולקו עלונים המזהירים מפני האסיר הבורח

תעלומה בעזה: ה"מרגל" הצליח להימלט לישראל?
אנשי חמאס ברצועה צילום: Atia Mohammed/Flash90

‏מצוד נרחב ברצועה אחרי האסיר הנמלט עבד אלכרים אבו עודה בן ה-35, שהורשע בשיתוף פעולה עם השב"כ. כוחות הביטחון ברצועה פרוסים לאורך הגבול ואף הזהירו דייגים - מחשש שיברח לישראל.

ערוץ אל-מיאדין הלבנוני דיווח כי האסיר שברח, אבו-עאודה, נאסר על רקע שיתוף פעולה עם ישראל. לפי הדיווח שמהימנותו לא ברורה אבו-עאודה שימש בעבר כמחבל בזרוע הצבאית של חמאס, ובמסגרת פעילותו שם העביר לישראל מידע מדויק לגבי המנהרות של חמאס. בשבת הופץ ברשתות החברתיות הפלסטיניות סרטון ישן שבו נראה כביכול בכיר של הזרוע הצבאית של חמאס, באסל סאלחיה מדבר על המידע שמסרו אבו-עאודה ופלסטיני נוסף לישראל לגבי המנהרות. כך דווח ב'כאן חדשות'.

מדובר צה"ל נמסר אתמול בלילה: "לוחמי צה"ל עצרו לפני זמן קצר חשוד שניסה לחצות את מרחב המכשול בצפון רצועת עזה לשטח ישראל. על החשוד לא נתפס נשק והוא הועבר להמשך חקירת כוחות הביטחון", שעות אחרי שברצועה דיווחו על האסיר שנמלט, אך לא ברור האם העצור הוא הנמלט מעזה. ובמערכת הביטחון לא מאשרים בשלב הזה שמדובר באסיר.

חמאס עזה מרגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד