כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אחרי העסקה שכשלה

כך מתכנן נתניהו לחזק את מעמדו בליכוד

מקורבי נתניהו טוענים כי הוא מכוון לפריימריז במפלגה כדי לחזק את מעמדו בליכוד שמעט התערער לאחר המגעים לעסקה עם מנדלבליט - שכשלו. לפי הדיווח, נתניהו מתכנן פריימריז לסוף השנה

כך מתכנן נתניהו לחזק את מעמדו בליכוד
בנימין נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר שעסקת טיעון ירדה מהפרק, בסביבתו של נתניהו כבר מדברים על עריכת פריימריז לראשות הליכוד. לפי הדיווח של יהודה שלזינגר ב'ישראל היום', מקורבים ליו"ר הליכוד מסמנים את סוף השנה הקרובה כמועד אפשרי לעריכת פריימריז, בצמוד, במקביל, או אפילו יחד עם ועידת המפלגה המתוכננת להתקיים בתאריך הזה.

למעשה נתניהו כבר רצה לערוך פריימריז לפני מספר חודשים אך נתקל בהתנגדות של חיים כץ ויו"ר המזכירות ישראל כ"ץ. כעת נתניהו חושק בבחירות לראשות הליכוד כדי לקבע שוב את מעמדו במפלגה, שמעט התערער לאחר המגעים להסדר טיעון עם הפרקליטות בתיקי האלפים.

יו"ר מרכז הליכוד, חבר הכנסת חיים כץ, אמר ל"ישראל היום" כי אף גורם לא פנה אליו בנושא. לדבריו, פריימריז במפלגה יתקיימו רק במידה והממשלה תיפול או חצי שנה לפני שהכנסת תתפזר.

המתנגדים לפריימריז בליכוד טוענים כי אין טעם לערוך אותן כי אין בחירות באופק. בנוסף הם מציינים את העובדה שהמפלגה נמצאת בגירעון של למעלה מחמישים מיליון שקלים, כאשר עלויות של פריימריז הן 10 מיליון שקלים.

פריימריז נתניהו פריימריז בליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד