י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
רחובות אנטוורפן הושחרו

התרגשות: שוטרים וחסידים ליוו את בן הרבי

חסידי בעלזא באנטוורפן חגגו "שבת התאחדות", בראשות הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח, בנו של האדמו"ר מבעלזא. 'בחדרי חרדים' מגיש תיעוד וגלריה נרחבת מאירועי מוצ"ש עם האורח באנטוורפן

התרגשות: שוטרים וחסידים ליוו את בן הרבי
רבי אהרן מרדכי רוקח במוצ"ש באנטוורפן צילום: מרדכי זאב שוומנפלד

חסידי בעלזא באנטוורפן חגגו "שבת התאחדות", בראשות הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח, בנו של האדמו"ר מבעלזא, שהגיע לעיר לרגל מעמד "יציקת היסודות" להרחבת בנייני מוסדות החסידות בעיר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי רק לחסידי בעלזא התאפשרה השתתפות בתפילות וסדרי השבת. כאשר בשונה מביקורים קודמים, התפילות לא נערכו בבית הכנסת הגדול "אוסטן שוהל", אלא התקיימו באולם החדש "בנות ירושלים" של החסידות בעיר. גם רבני העיר לא הוזמנו לשבת שהייתה מיועדת אך ורק לחסידי בעלזא.

את ה"באטע" בליל שבת סיימו בשעה 2 בלילה, ולאחר מכן, מאות חסידים ליוו את האורח הדגול באישון ליל, לבית האכסניה.

לסעודה שלישית, הרה"צ רבי אהרן מרדכי נכנס כ-10 דקות לפני זמן ר"ת. "הייתה התרגשות גדולה לאחר תפילת ערבית ודברי תורה, כשהושמעו חרוזים מיוחדים לכבוד האורח הדגול שהגיע בשליחות אביו האדמו"ר", סיפר ל'בחדרי חרדים' אחד הנוכחים.

לאחר מכן יצאו מאות החסידים ל"באגלייטן", בתופים ובמחולות ברחובות העיר, כשמשטרת בלגיה התייצבה לצד הקהילה וסגרה את התנועה באזור. בן הרבי עלה למרפסת בית האכסניה ובירך את מאות הנאספים שפצחו בריקודים סוערים ברחובות.

 

 

רבי אהרן מרדכי רוקח אנטוורפן בעלזא שבת התאחדות באגלייטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד