כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
כפי שהמליץ משרד הבריאות

הממשלה אישרה את הארכת המגבלות; ליברמן העביר מסר תקיף

הממשלה אישרה הבוקר בישיבתה השבועית את הארכת התו הירוק בשבוע ימים, כפי שהמליצו במשרד הבריאות • השרים אישרו גם את הארכת הגבלת ההתקהלויות במקומות סגורים; את חיוב עובדי ההוראה בהצגת תו ירוק; וכן את תקנות התו על עובדי מוסדות בריאות ורווחה • הפרטים

הממשלה אישרה את הארכת המגבלות; ליברמן העביר מסר תקיף
בנט והשרים בישיבת הממשלה צילום: Alex Kolomoisky/POOL

במהלך ישיבתה, אישרה הבוקר (ראשון) הממשלה את הארכת התו הירוק בשבוע כפי שהמליצו במשרד הבריאות, זאת במסגרת "המשך הטיפול בגל האומיקרון". מיד לאחר האישור, שב שר האוצר אביגדור ליברמן על דבריו מאמש והדגיש: "אני חוזר ואומר, לא נאפשר להאריך את התו הירוק לאחר ה-6 בפברואר, אפילו לא בשנייה אחת". 

כאמור, בממשלה אישרו השרים את הארכת תקנות התו הירוק הכלליות, ובכלל זה תו ירוק במוסדות להשכלה גבוהה, עד ליום ראשון, 06 בפברואר 2022, בחצות הלילה שבין יום ראשון ליום שני. 

בנוסף, אישרה המשלה את הארכת הגבלת ההתקהלות במקום סגור (עד 50 איש במקום הפועל ללא תו ירוק) והארכת התו הסגול במקומות מסחר, גם כן עד ליום ראשון בשבוע הבא. 

כמו כן אישרו השרים את הארכת התקנות במוסדות החינוך המחייבות עובדי הוראה בהצגת תו ירוק וכן חובת עטיית מסיכה בכיתות הלימוד, עד ליום ראשון, 27 בפברואר 2022, בחצות הלילה שבין יום ראשון לשני. 

תקנות התו הירוק החלות על עובדי מוסדות בריאות ורווחה יוארכו עד ליום שלישי, 01 במארס 2022, בחצות הלילה שבין יום שלישי לרביעי. 

ההחלטות ייכנסו לתוקף בכפוף לאישור ועדות החוקה והחינוך של הכנסת.

תו ירוק אומיקרון קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד