י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

התקנת מערכת סולארית מבית אורמש על גג מבנה תעשייתי

טכנולוגיה חדשה ומדהימה (לא פחות), אשר הגיעה לפתחינו בעשור האחרון יוצרת אפשרות חסרת תקדים לערוץ רווח נוסף עבור בעלי מבנים תעשייתיים גדולים. בכתבה זו נספר על היתרון בהתקנת מערכת סולארית על גגות של מבנים תעשייתיים

התקנת מערכת סולארית מבית אורמש על גג מבנה תעשייתי
מערכת סולארית צילום: אורמש

התקנת המערכות הסולאריות מאפשרת לעסק לייצר חשמל במחיר זול משמעותית מאשר רכישה שלו דרך חברת החשמל. מתקני האנרגיה הללו מאפשרים להפיק אנרגיה חשמלית בהספקים גבוהים וכך יכול אותו עסק, בתנאים מסוימים, גם לאפס עצמו אנרגטית וגם למכור חשמל עודף לרשת החשמל.

קביעת אומדן הכנסה עם המהנדסים של אורמש

לפני תחילת התקנה של מערכות סולאריות על גג המבנה התעשייתי, מבצעים מומחי האנרגיה של אורמש אומדן הכנסה ומפיקים מודל פיננסי מורחב המותאם ספציפית למאפייני הגג וסביבתו. מודל זה מנבא ברמת דיוק גבוהה מאוד את החיסכון הצפוי, התשואה ומציג את כל עלויות ההקמה והתחזוקה של המערכת הסולארית לאורך שנות הפעלתה. בצורה הזו, יש ביכולתה של חברת אורמש להציג אומדן אמיתי כלפי ההכנסה השנתית הצפויה.

בין אם מדובר במבנה תעשייתי בינוני או גדול, התקנת המערכת הסולארית של אורמש תתאים כמו כפפה ליד. מעבר לכך, עבור גגות מבנים ששטחם קטן מ 7,000 מ''ר, קיים פטור בחוק לעניין הוצאת היתר בנייה על הגג לטובת הקמת המערכת הסולארית והבירוקרטיה לתהליך כולו פשוטה מאוד.

פרויקט של אורמש באזור התעשייה לב הארץ – המערכת הסולארית מניבה כ 780,000 ₪ + מע''מ בכל שנה !

אגירת חשמל

אחד היתרונות הגדולים בהתקנת מערכת סולארית על מבנים תעשייתיים היא היכולת לבצע גם אגירה של החשמל, תחום שלאחרונה תופס תאוצה גם בארץ. החשמל שנקלט מהשמש נאגר במהלך היום ונעשה בו שימוש במועדים בהם תעריף החשמל יקר או במקרים בהם צריכת החשמל במבנה חריגה ויש צורך בגיבוי לרשת.

מדובר באנרגיה שאינה מוגבלת

מאחר שמדובר באנרגיה מתחדשת, שאיננה מתכלה ואיננה נגמרת לעולם - נוצר מצב מדהים שבו אנו מייצרים באמצעות הטכנולוגיה הזו ביטחון כלכלי אמיתי עבור העסק.

התקנת מערכת סולארית על מבנים תעשייתיים מאפשרת לנו לקחת את אנרגית השמש הבלתי נדלית ולהמיר אותה לאנרגיה חשמלית. בצורה הזו, אנו מאפשרים לאותם עסקים ליהנות מכל העולמות: חיסכון משמעותי בחשמל וכתוצאה מכך בכסף ובמשאבים לצד תרומה משמעותית להפחתת פליטות של גזי חממה ולשמירה על כדור הארץ נקי יותר גם עבור הדורות הבאים.

לסיכום

צריך רק להסתכל מלמעלה בכדי לראות שיותר ויותר מבנים תעשייתיים עוברים היום לאנרגיה סולארית. לצד היתרונות המדהימים של מהלך כזה, גם העסק ממותג כעסק ירוק, איכותי ומתקדם הרבה יותר, מה שמאפשר תמורה משמעותית בהיבט התדמיתי, שיצמיח עמו גם הצלחות רבות בהיבט הכלכלי.

רוצים להצטרף גם אתם למהפכה? היכנסו לאתר של חברת אורמש או התקשרו ל-077-8049472 ותצאו איתנו לדרך חדשה, ירוקה ורווחית יותר לעסק שלכם ולסביבה שלכם.

מערכת סולארית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד