כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
המאבק במתנגדי החיסונים

הפסיכיאטר הבכיר במתקפה קשה: "מטופלים שלי; מטורללים"

"מטורללים, שלא לומר חולים ממש": במהלך כנס שנערך בבאר שבע, נדרש ד"ר צחי בן ציון, פסיכיאטר בכיר של קופת החולים כללית באזור הדרום, לאבחן את הרקע של מתנגדי החיסונים ומכחישי הקורונה, ולא נשאר אדיש: "אנשים שרוטים לגמרי" | עוד עקץ: "את חלקם אני מכיר מקצועית. ואת חלקם אכיר בהמשך" 

מתנגד חיסונים בב"ב. למצולם אין קשר לנאמר בכתבה
מתנגד חיסונים בב"ב. למצולם אין קשר לנאמר בכתבה צילום: מתוך הסרטון

"מטורללים, שלא לומר חולים ממש": במהלך כנס שנערך בבאר שבע, נדרש ד"ר צחי בן ציון, פסיכיאטר בכיר של קופת החולים כללית באזור הדרום, לאבחן את הרקע של מתנגדי החיסונים ומכחישי הקורונה, ולא נשאר אדיש: "אנשים שרוטים לגמרי". 

לדבריו של הפסיכיאטר, את מרבית האנשים שנכחו בהפגנת מתנגדי החיסונים, בה נתקל בבאר שבע לאחרונה, הם: "אנשים שאני מכיר. שרוטים לגמרי. עם פוזיציה פרנואידית", תקף. 

הד"ר בן ציון נשאל ע"י המנחה, רועי כ"ץ, עיתונאי ומגיש בערוץ הכנסת, האם קיימת קורלציה בין התמודדות נפשית ובין הכחשת קורונה והתנגדות לחיסונים - בן ציון השיב: "אני לא יודע אם יש קורלציה, אבל אני יודע שחלק ממתנגדי החיסונים הם אנשים מטורללים, שלא לומר חולים ממש". 

עוד הוא הוסיף בעקיצה, "את חלקם אני מכיר מקצועית, ואת חלקם אני אכיר בהמשך". 

בהמשך הסביר, לטענתו, את הבעיה הקשה בתיאוריות "הקונספירציה" שלהם: "הבעיה הקשה היא שזה דבר שהולך ומגביר את עצמו וכל אידיוט נהיה מרצה, בעל המכולת שלך, מומחה לפסטרמה, פתאום יש לו הרצאות על ה-FDA וה-CDC"

"מי אתה?", תהה הד"ר בן ציון באשר לדוג' על מוכר המכולת שמתיימר להבין ברפואה, "אני פסיכיאטר, ובקושי מבין בזה. יש לי חברים, מומחים למחלות זיהומיות, שאלתי אותם האם להתחסן? הם אמרו לי כן. אני, (ד"ר) שואל מומחים, אז מי אתה טמבל שאתה תגיד לי כן או לא?", תקף במלוא העוז. 

 

חיסון לקורונה מתנגדי חיסון קורונה אומיקרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד