כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

חורף חם ומרגש באולמי בית ישראל

אין דבר מיוחד כמו לערוך שמחה בחורף. הרגעים האלו שבחוץ קר וגשום ובפנים בלב יש חום גדול של התרגשות מנציחים זכרונות בלתי נשכחים. אולמי בית ישראל כאן עבורכם, כדי להפוך את הרגעים המרגשים שלכם לקסומים במיוחד.

חורף חם ומרגש באולמי בית ישראל
בית ישראל אירועי חורף צילום: יח"צ

חגיגת שמחה בחורף מהווה תמיד נקודת שבירה מתוקה לשגרה קרה וארוכה. כשבחוץ קריר וגשום, בתוך האולם יש חום של התרגשות ושמחה יהודית אמיתית. אולמי בית ישראל מזמינים אתכם להיכנס אל האולם פנימה ולחגוג את השמחה החורפית שלכם בצורה המושלמת ביותר.

אולמי בית ישראל מציעים קונספט התאמה אישי ומושלם לאירוע שלכם. במתחם מספר אולמות להתאמה מקסימלית של גודל האולם לטיב האירוע – בין אם מדובר בחתונה, אירוסין, שבע ברכות, בר מצוה או ברית, דינר או כל אירוע מיוחד הדורש את רמת האירוח המוקפדת של בית ישראל, הצוות שלנו ערוך להתאים עבורכם את ההפקה המדויקת ביותר לצורך שלכם.

לאחר התאמה של האולם הנכון עבורכם, הגיע הזמן לבחור את התפריט המדויק, המושלם והאנין ביותר לאירוע המושלם שלכם! את התפריט המגוון והעשיר תרכיבו מתוך המבחר המדהים בטעם המוכר של בית ישראל בניצוחם של הצוות - שף משה קצ'וקי ור' משה גולדיס שביחד מרכיבים יצירה קולינרית מרהיבה בטעמים מיוחדים ובקונספט מיוחד ברמה הגבוהה ביותר בארץ, כל זאת בהכשר המהודר ביותר של הבד"ץ העדה החרדית.

המיקום הנגיש של אולמי "בית ישראל" במרכז ירושלים החרדית מהווה נקודת השלמה מיוחדת לתמונה הכללית והיפה ביותר של שמחה ב"בית ישראל".

מוזמנים להיכנס "הביתה", לחגוג את השמחה שלכם בשילוב חורפי מענג של אור וחמימות, יוקרה ואנינות מושלמת!

להזמנת אירוע החורף המושלם שלכם חייגו: 02-5384534

בית ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד