י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הפרות סדר אלימות בירושלים

הפורעים הקטינים נעצרו: ביהמ"ש האריך את מעצרם

הוארך מעצרם של 15 חשודים, בהם 6 קטינים וחשודים נוספים בשנות ה-20 לחייהם תושבי עיסאוויה וא-טור, שנעצרו במהלך הימים האחרונים בחשד למעורבות בהפרות סדר אלימות שהתרחשו בימים האחרונים במזרח ירושלים

מעצר. אילוסטרציה
מעצר. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

הוארך מעצרם של 15 חשודים שנעצרו, במהלך הלילה האחרון (מוצאי שבת) ובימים האחרונים, על ידי משטרת ישראל בחשד למעורבות בהפרות סדר אלימות שהתרחשו בימים האחרונים במזרח ירושלים.

על פי המשטרה, בהמשך למעצרים שבוצעו הלילה ובימים האחרונים, היום הובאו חשודים שנעצרו בפני ביהמ"ש בבקשה להאריך את מעצרם לטובת המשך החקירה. בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם של 15 מהחשודים, מתוכם 10 חשודים שנעצרו הלילה ועוד 5 חשודים שנעצרו בסופ"ש האחרון ומעצרם הוארך היום בפעם השנייה.

כזכור, במהלך פעילות של שוטרי מחוז ירושלים, נעצרו הלילה במזרח ירושלים 12 חשודים, בהם 6 קטינים וחשודים נוספים בשנות ה-20 לחייהם תושבי עיסאוויה וא-טור. החשודים נעצרו בחשד למעורבותם בהפרות סדר שכללו יידוי אבנים וחפצים לעבר ניידות משטרה בשבוע שעבר. במהלך המעצרים, נעצר חשוד נוסף תושב עיסאוויה, זאת לאחר שתקף את השוטרים במקום. המעצרים הלילה, מצטרפים למעצרים נוספים של חשודים שנעצרו בימים האחרונים ע"י כוחות משטרה במזרח ירושלים.

המשטרה עדכנה כי בהמשך היום ומחר, המשטרה צפויה לבקש להאריך את מעצרם של חשודים נוספים שנעצרו, בהם חשודים שמעצרם הוארך עד למחר. "בכוונת המשטרה להמשיך לחקור את האירועים ביסודיות במטרה למצות את הדין עם המעורבים. כמו כן, בהתאם להתקדמות החקירה וככל שיידרש - יבוצעו מעצרים של חשודים נוספים", נמסר.

מזרח ירושלים הפרות סדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד