ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

הוארך מעצר החשודים בתקיפה במאה שערים

הוארך מעצרם של החשודים בתקיפה במאה שערים • גם מעצרו של המותקף שירה לעבר בית פרטי הוארך • החקירה בעניינם ובעניין רב הקהילה הועברה ליחידה לחקירות בינלאומיות

אילוסטרציה. צילום: הצלה גוש דן
אילוסטרציה. צילום: הצלה גוש דן

הוארך מעצרם של שלשת החשודים בתקיפה וירי במאה שערים בשבוע בשעבר: מעצרם של דוד שם טוב ואהרן ריכטר, החשודים בתקיפה, הוארך עד יום רביעי. מעצרו של החשוד בירי, איתי נחמן שלום, הוארך גם עד יום ד'.

כזכור, נחשף לראשונה ב"בחדרי חרדים" כי ביום חמישי לפני שבוע, סמוך לשעה 2:30 בלילה, הגיע אדם לעבר דלת בבית פרטי, ירה כמה קליעים ונעלם. מחקירת האירוע התברר כי יום לפני כן, ברביעי בלילה, הותקף היורה על יד בית הכנסת של קהילה חשובה במאה שערים.

הסיפור כולו הינו חלק מחקירה המתנהל נגד רב ידוע העומד בראשה של הקהילה, ואשר נחדש במעשים מביכים ופליליים. ככל הנראה, האדם שחשף את המקרה הוא זה שהותקף ואשר לאחר מכן בא לבקש נקמה.

האברך הודה במעשה הירי בחקירתו ובעקבות דבריו נעצרו גם תוקפיו. בין היתר העיד שהרב העומד בראש הקהילה ביצע את המעשים המיוחסים לו.

מחמת הרגישות הגבוהה, הועברה החקירה כולה ממשטרת ירושלים לידי היאחב"ל. מתברר כי גם שם חוקרים מקרים אחרים הנוגעים לאותו רב, ועוסקים גם הם בעבירות דומות.
ירי תקיפה מאה שערים הארכת מעצר רב קהילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד