י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
רפורמת שירותי הרכב ממשיכה

החל מהיום: התיקונים לרכב שיוכלו לבצע מחוץ למוסך

אושרו התקנות שמאפשרות לעובדי ועובדות מוסכים מורשים לבצע שורה של פעולות גם מחוץ למוסך - בהן: עדכון תוכנה, תיקון והחלפת מסנן אוויר, מסך מגע, פקד חלון, ידית דלת, פנסים, מפתח הרכב ועוד

החל מהיום: התיקונים לרכב שיוכלו לבצע מחוץ למוסך
מוסך צילום: PEXELS

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים אישר היום (ראשון) בוועדת הכלכלה של הכנסת את התקנות שמאפשרות לעובדי ועובדות מוסכים מורשים לבצע שורה של פעולות גם מחוץ למוסך.

התקנות מתייחסות לשורה של תיקונים שוטפים לרכב בהם: עדכון תוכנה, תיקון והחלפת מסנן אוויר, מסך מגע, פקד חלון, ידית דלת, פנסים, מפתח הרכב ועוד. עם אישור התקנות, ניתן יהיה לבצען בכל מקום ובכל זמן באמצעות עובד/ת מוסך מורשה, ללא צורך בהגעה פיסית אל המוסך.

מדובר בשיפור שירות משמעותי לציבור הנהגים והנהגות, שיחסוך לבעלי הרכב את הצורך להגיע למוסך ולבלות שם זמן יקר בכל פעם שנדרש לבצע טיפול או תיקון לרכב. בנוסף, התקנה תחסוך לבעל מוסך שטחים תפעוליים ותשתיות ותאפשר לו להרחיב את הפעילות הכללית.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי, מסרה: "בדרך כלל החוקים זוחלים אחרי הטכנולוגיה, אבל היום אנחנו והטכנולוגיה הולכות יד ביד אל עבר עתיד תחבורתי מתקדם, ירוק ומודרני. התקנות שהעברנו היום מרחיבות את השירות שיינתן לרכבים גם מחוץ למוסך, מקלות על חיי נהגות ונהגים רבים וחוסכות כסף, זמן וסיכון בנסיעה. עם השינויים התדירים בעולם הרכב, והמעבר אל תחבורה ירוקה, חשמלית וחדשנית, זאת החובה שלנו במשרד התחבורה להתאים את התקנות הקיימות לצרכים המתפתחים וזה בדיוק מה שעשינו היום".

מוסך משרד התחבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד